خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۹۶۱۹۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه دانشجویی؛ هم زمان با سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و به منظور ارج نهادن به مقام معلم مراسمی به همت نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان در دانشگاه تزبیت معلم پردیس شهید باهنراصفهان برگزار گردید. در این مراسم که با حضور همکاران ناحیه، مسئولین بسیج دانشجویی و دانشگاه شهید باهنر اجرا شد بعنوان نمادین از معاون دانشجویی دانشگاه آقای حاجی صادقیان و چند نفر از شواری بسیج و همچنین دانشجو معلم آمربه معروف برادر ربیعی تقدیر شد.

سخنران برنامه حجت الاسلام مدنی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان 0عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیز ضمن گرامیداشت این روز و تبریک به دانشجو معلمان چند نکته از ویژگی های  شهید مطهری (ره) را بیان نمودند.

ایشان شهید مطهری را احیا گر تفکر اسلامی دانستند  که با شبهات والقائات مبارزه می کرد. از دیگر ویژگی های شهید مطهری نیز این بود که بهتر از خود مکتب های جدید مثل لیبرال و ... عقاید آنان را می دانست وشبهات انان را جواب می دادند.

شاخصه مهم و بعدی شهید مطهری به روز بودن ایشان بود. هرکسی دغدغه هدایت دارد اعم از معلم،مبلغان دینی و ... باید به روز باشد.

در پایان این مراسم غبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه با حضور مسئولین ناحیه ای و دانشگاهی عطر افشانی شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار