خبرهای داغ:
امام جمعه خمینی شهر در جمع خواهران بسیجی خمینی شهر گفت: خداوند در این آیه ۴مورد برای عاقبت بخیری و جلوگیری از گمراهی به ما معرفی می کند و آن ایمان به خداوند، ملائکه، کتاب های آسمانی، رسولان الهی و به آخرت است.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۲۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ امام جمعه خمینی شهر سیدحسین محمود آبادی در جمع خواهران بسیجی خمینی شهر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با اشاره به تفسیر آیه ۱۳۶ سوره مبارکه نسا مبنی بر تربیت دینی و ارکان دینداری گفت: خداوند در این آیه ۴مورد برای عاقبت بخیری و جلوگیری از گمراهی به ما معرفی می کند و آن ایمان به خداوند، ملائکه، کتاب های آسمانی، رسولان الهی و به آخرت است.

وی افزود: اگر شما بعنوان مربی، مسئول پایگاه بسیج یا ..می خواهید کار فرهنگی کنید بایدروی این چهار مورد کار کنید تاموفق شده و نتیجه بگیریدو در نتیجه هم خودمان و هم دیگران رابه سعادت می رسانیم به همین دلیل راهبردمان باید یاد دادن، تعلیم، آموزش احکام ومعارف الهی باشد که محصول آن پرورش انسانهای پاک وسالم شود.

محمودآبادی تصریح کرد:ما در دوران انقلاب عملکرد و نمونه ای برای این آیات و روایات نداشتیم و یا به ندرت داشتیم ولی دقت کنید درطی این چهل و چندسال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود این همه دشمن، شهیدان زیادی هم هدیه کردیم که اگر زندگی تک تک آنها را مطالعه کنیم می بینیم آنها نتیجه آموزش همین احکام و معارف الهی هستند.

وی افزود: اگر به شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید زاهدی و شهدای مدافع حرم و امثالهم که طی سال های اخیر به شهادت رسیدند دقت کنیم می بینیم آنها محصول تلاشهای کسانی هستند که زحمت می کشند و معارف و احکام دین را آموزش را می دهندو نتیجه تلاش های آنها انسان های مخلصی است که جانشان را در راه خدا فدامی کنند و برای دیگران الگو می شوند.

امام جمعه خمینی شهر با تاکید به جذب نوجوانان و جوانان در محله ها به ویژه در ایام فراغت تابستان عنوان کرد: شما آتش به اختیار و به هر طریقی باید جوانان را جذب کرده و به سمت مساجد و حلقه های معرفتی بکشانید و آنها رانجات دهید چون جوانان بکر و از نظر اعتقادی سالم هستند؛ اگر می بینید در برخی خانواده های غیر مذهبی و حتی مذهبی به فسادکشیده شده اند چون گوش و چشمشان به فضای مجازی است که خوراک و محتوای آن را دشمن قسم خورده ما فراهم کرده است.

وی جذب فرزندان به سمت مسجد، بسیج، کسب معارف الهی و..را از جمله وظایف مادران متدین دانست و یادآور شد: اکنون وظیفه ما سنگین است چون دشمن بر روی فساد در بین بانوان، افراد جامعه و.‌..چه مرد و چه زن فرقی نمی کند برنامه ریزی کرده است و اگر از طریقی ورود کند می تواند این فساد را جهشی کندبا توجه به نقش مادری خانمها در آینده نمی توانند فرزندان مومن تربیت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار