خبرهای داغ:
سردار بابایی با بیان اینکه، امروز ما در عرصه یک نبرد بزرگ اقتصادی قرار داریم، گفت: امروز در نبرد اقتصادی نیازمند کار جهادی هستیم که تولید را جهش دهیم و بتوانیم دشمن را شکست دهیم.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۹۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار بابایی معاون توانمندسازی بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز در همایش تبیینی بنیاد تعاون بسیج در راستای کمک به تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" که در بیرجند برگزار شد، گفت: این برنامه در جهت تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان خراسان جنوبی و استفاده از ظرفیت‌های بنیاد تعاون بسیج برگزار شده است.

وی ادامه داد: امروز ما در عرصه یک نبرد بزرگ اقتصادی قرار داریم که برای مقابله با آن بایستی یک بسیج مردمی شکل گیرد تا دشمن را پشمیان کنیم.

سردار بابایی بیان کرد: امروز نبرد اقتصادی تمامی عرصه‌های جامعه، اقتصاد، فرهنگ، رفتار و زندگی ما را نشانه گرفته است.

معاون توانمندسازی بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین گفت: جهش تولید با مشارکت مردم یک راهبرد است که رهبر معظم انقلاب برای مقابله با نبرد اقتصادی بیان کردند و فرمودند: امروز ما در یک جنگ تحمیلی اقتصادی قرار داریم.

وی بیان کرد: به اذعان خود دشمنان ایران اسلامی، استراتژی آن‌ها در نبرد با جمهوری اسلامی با مقاومت مردم شکست خورد و به سمت نابودی نرم یعنی همین جنگ اقتصادی حرکت کردند که آمریکایی‌ها با محوریت اقتصاد آن را بر علیه ایران مصوب و تحمیل کردند و این امر از سال ۱۳۹۰ شروع شده است.

سردار بابایی افزود: در همین راستا رهبر معظم انقلاب در طول این سال‌ها با نامگذاری شعار سال‌ها با عنوانین اقتصادی در این خصوص فرمایشات و تاکیداتی داشتند، اما متأسفانه با بی توجهی دولت‌های وقت به این مهم، در زمینه اقتصادی مشکل داریم.

وی با اشاره به اقدامات موثر و خوب دولت سیزدهم در زمینه رفع مشکلات اقتصادی کشور، گفت: در شرایط امروز کشور، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دستور تشکیل بسیج مردمی برای حل مشکلات اقتصادی را صادر کردند که قطعا همگان در این زمینه مسئولیت و وظیفه دارند.

معاون توانمندسازی بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما به عنوان سپاه و بسیج سزاوارترین افراد در اجرای این فرمان هستیم.

سردار بابایی افزود: رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۱ فرمودند: دشمن در جنگ تحمیلی اقتصادی سعی دارد تا مردم را خسته و از نظام اسلامی دلزده و جدا کند.

وی با بیان اینکه اجرای درست موضوعات بسیج نیازمند ابتکار و حضور آحاد مردم است، مطرح کرد: امروز در نبرد اقتصادی نیازمند کار جهادی هستیم که تولید را جهش دهیم و در این نبرد اقتصادی بتوانیم دشمن را شکست دهیم.

معاون توانمندسازی بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین افزود: بنیاد تعاون بسیج با فرمان رهبر معظم انقلاب برای آماده کردن مردم در مقابله با نبرد اقتصادی در سال ۱۳۷۰ تشکیل شد و در ۹۹ با شرایط روز تطبیق داده شد.

سردار بابایی؛ ایجاد و ترویج فرهنگ کار، تعاون و همکاری در بین بسیجیان برای توسعه اشتغال و خودکفایی اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های موجود- خدمات‌رسانی اثربخش و عزتمند- فعالیت در عرصه اقتصاد خانواده محور را اهداف اصلی بنیاد تعاون بسیج برشمرد و گفت: کار اصلی ما بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین، تسهیلگری و پرهیز از تصدی‌گری است و اینکه کار‌ها را مردمی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها