خبرهای داغ:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی خبر داد

بهره برداری از ۸۰ درصد پروژه های آموزشی کلانشهر تبریز تا پایان سال ۱۴۰۳

تبریز- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از بهره برداری از ۸۰ درصدی پروژه های آموزشی کلانشهر تبریز تا پایان سال ۱۴۰۳ را خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۵۳۰۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی در طی بازدید از پروژه های آموزشی در شهر تبریز بر اهمیت تسریع بهره برداری از پروژه های آموزشی در این کلانشهر تاکید کرد.

وی در طی بازدید های خود از پروژه های ۱۲ کلاسه حاج کریم مردانی آذر شهرک مرزداران، ۱۲ کلاسه هاجر ناحیه ۲، مدرسه روستای الوار ناحیه۲ و مدرسه شهید قنبری لاله بازدید کرده و راهکار ها و دستورات لازم را در جهت تسریع در بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه ها، به پیمانکاران و ناظران پروژه ها ابلاغ نمود.

فرهودی در این بازدید ها ضمن تاکید بر اهمیت توسعه فضاهای آموزشی در استان اظهار داشت: کلانشهر تبریز به لحاظ وسعت بزرگ خود، نیازمند توجه ویژه است و ما این قول را می دهیم که تا پایان سال ۱۴۰۳، ۸۰ درصد پروژه های نیمه تمام در سطح این کلانشهر را تمام کرده و تحویل جامعه آموزش و پرورش استان دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در پایان اذعان کرد: امیدواریم تا در سال ۱۴۰۳ با کمک و همت خیران محترم و همکاری و هماهنگی شهرداری تبریز نسبت به آغاز پروژه های جدید در شهرستان تبریز اقدامات لازم را انجام دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار