سردار عباسقلی زاده:

همراه سازی مردم از وظایف بسیج شهرداری است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا همراه سازی مردم، تسهیل گری امور مردم و برگزاری برنامه ها و مسابقات متعدد برای ایجاد روحیه در مردم را از وظایف بسیج شهرداری عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۹۹۵۱۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در همایش هم اندیشی مسئولان بسیج شهرداری مراکز استان ها، افزود: مردم در صحنه ها حاضر و مایه افتخار نظام هستند بنابراین توجه به این نکته مهم باید اولویت باشد.

وی ایجاد دلگرمی و امید آفرینی با نقش آفرینی بسیج را از وظایف بسیج شهرداری ها عنوان و بیان کرد: همراه سازی مسئولان شهرداری و شورای شهر و شهردار و دهیاران با مردم از وظایف بسیج شهرداری است که به رضایتمندی مردم از شهرداری‌ها خواهد انجامید

سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه شهرداری و بسیج شهرداری با مردم ارتباط سازنده داشته باشند و نقش ویژه خود را ایفا کند، اضافه کرد: اقدامات موثر ما می تواند اقدامات دشمنان را بی تاثیر کند و بسیج شهرداری می تواند از پیشقراولان این کار باشد.

وی ادامه داد: هرجا شهرداری برنامه فرهنگی و تربیتی دارد با استقبال کم نظیر مردم مواجه می شود بنابراین مدیریت محتوای برنامه ها باید دغدغه بسیج شهرداری باشد.

سردار عباسقلی زاده برگزاری موفق جام ورزشی پرچم را در راستای کنگره ملی شهدای آذربایجان از اقدامات ارزشمند بسیج شهرداری تبریز یاد و اظهار کرد: این حرکت ورزشی و مردمی امروز به عنوان الگو در کشور مطرح است و بسیج شهرداری می تواند مانند آن برنامه های مردمی دیگری نیز طراحی و اجرا کند.

همایش هم اندیشی مسئولان بسیج شهرداری مراکز استان ها در تبریز در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار