فرمانده سپاه میانه:

بسیج، امپراطوری رسانه‌ای دشمن را درهم خواهد ریخت

تبریز- فرمانده سپاه میانه در رویداد روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، گفت: بسیج، امپراطوری رسانه‌ای دشمن را درهم خواهد ریخت.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۸۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، محمد بیرامی رسانه را یکی از پرچالش‌ترین و اثرگذارترین مقوله در جهان امروز دانست و اظهار داشت: ورود و نقش‌آفرینی بسیج در این عرصه، بسیار اثربخش و یک کار جهادی بزرگ بوده و یکی از ارکان اصلی امنیت و آرامش‌بخشی به جامعه محسوب می‌شود.

   وی با بیان اهمیت فوق‌العاده روابط عمومی و به تبع آن خبرنگاری و فعالیت در فضای مجازی؛ غفلت، کم‌کاری و کم‌تخصصی در عرصه مجازی را بسیار آسیب‌زا و زیان‌بار توصیف و بر ورود جدی بسیج در راستای ارتقای توانمندی‌های خود و جامعه در این عرصه تاکید کرد.

   فرمانده سپاه میانه با اشاره به هجمه شدید دشمن در فضای مجازی، بازتاب دستاوردها، اقدامات و خدمات نظام و سازمان بسیج را وظیفه‌ای خطیر دانست و افزود: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی عموما افرادی باهوش، مستعد و توان‌مند هستند و با انتقال پیشرفت‌ها و خدمات و با تاثیرگذاری در محلات و مساجد، به راحتی می‌توانند افکار عمومی را به سمت اهداف نظام و انقلاب، مدیریت و هدایت کنند.

   بیرامی صداقت، معنویت و ایمان را لازمه اخلاقی یک فعال رسانه‌ای عنوان و اضافه کرد: مطالبه‌گری باید یکی از عرصه‌های اصلی فعالیت‌های ما را تشکیل دهد اما مطالبه‌گری باید توام با اخلاق رسانه‌ای، دلسوزانه و با حفظ آبروی افراد، صورت پذیرد.

   آیین گرامیداشت رویداد روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات با شرکت جمعی از فعالان رسانه‌ای بسیج در سپاه میانه برگزار شد و در پایان از تعدادی از آنان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار