فرمانده انتظامی نیشابور از کشف ۱۲ تن آرد قاچاق به ارزش تقریبی ۲۲ میلیارد ریال طی عملیات مشترک بسیج و پلیس این شهرستان در راستای تشديد مبارزه با قاچاق کالا در يکي از نقاط شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۸۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

کشف ۱۲ تن آرد قاچاق طی عملیات مشترک بسیج و پلیس در نیشابور

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از نیشابور، سرهنگ حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در نیشابور، اظهار کرد: در عملیات مشترک بسیج و پلیس نیشابور ۳۰۰ کيسه آرد قاچاق به وزن ۱۲ تن از یک انباری در نیشابور کشف شد.

فرمانده انتظامی نیشابور بیان کرد: در راستاي تشديد مبارزه با قاچاق کالا و در پي دریافت خبر اطلاعات بسیج مبني بر دپوي آرد قاچاق در يکي از نقاط شهر، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی و اطلاعات بسیج نیشابور قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران انتظامي با پشتیبانی اطلاعاتی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور، پس از اطمينان از صحت خبر به همراه کارشناس اقتصادی اطلاعات سپاه به محل دپوی آردهای قاچاق اعزام شدند.

سرهنگ احمدی با ذکر این مطلب که در بازرسي از این انبار ۳۰۰ کيسه آرد قاچاق فاقد هر گونه مجوز قانونی به وزن ۱۲ تن و ارزش تقریبی ۲۲ میلیارد ریال را کشف شد، افزود: با دستور قضایی انبار توسط ماموران دایره اماکن پلمب و يک متهم دستگير که پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفی شد.

خبرنگار/فاطمه قاسمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار