خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین عمارلو: در شرایط کنونی کشور، اینکه کارگران چرخ دنده اقتصاد کشور را می توانند با حمایت قانون و مسئولین به حرکت در آورند ملموس شده است.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۸۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱

روزی حلال که در ارزش های دینی به آن تاکید شده است با حق کارگر معنا می شود / کارگران با حمایت قانون و مسئولین می توانند چرخ دنده‌های اقتصاد رابه حرکت درآورند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، حجت‌ الاسلام والمسلمین عمارلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبدکاووس در یادواره شهدای کارگری گفت: قرآن کریم می فرماید اول روزی حلال کسب کنید و بعد عمل صالح انجام دهید چرا که بهره از روزی حلال است که حال عبادت را برای انسان بوجود می آورد.

وی افزود: بهره از رزقی که حلال نباشد برای عالم و عابد و مفسر قرآن هم بسیار خطرناک است.اگر لقمه حرام شد دین توسط افراد در سیر زندگی به فروش می رود. پایه کار اعتقادی امروز لقمه ی حلال است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبدکاووس عنوان کرد : روزی حلال دام های شیطان را از پیش پای مومن دور می کند. خوشا به حال شهدایی که با معامله با خداوند در انتخاب یک مرگ تاجرانه سربلند شدند و مزد خوبی از دریافت رضایت الهی دریافت کردند.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد : در شرایط کنونی کشور اینکه کارگران چرخ دنده اقتصاد کشور را می توانند با حمایت قانون و مسئولین به حرکت در آورند ملموس شده است.اعتبار پیش خداوند مانند این دنیا که فلانی مسئول است و تکریم می‌شود نیست بلکه در سرای آخرت میزان اعتبار اخروی ما با تقوا و پرهیزکاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار