خبرهای داغ:
شاهرود_شهردار شاهرود گفت: خردورزی در مصوبات و تصویب لوایح در همه مباحث شورای شهر بحث و تبادل نظر، بهترین اتفاقات را برای شاهرود رقم زده است.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۸۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳

تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای توسعه شهریبه گزارش خبرنگار بسیج، محسن احمدی شهردار شاهرود در نشست خبری شورای اسلامی شهر شاهرود به مناسبت روز ملی شورا‌ها در سالن جلسات مجموعه دلیار، با تبریک روز شوراها، با تاکید بر اینکه مدیریت شهری در خدمت مردم به عنوان بخشی از جامعه است، افزود: رسانه‌ها چشم بینا و گوش شنوا و انتقال دهنده اخبار و بیان حقایق هستند که افزایش امید و اعتماد روز افزون مردم به کشور و مسؤولان است و تلاش مجموعه مدیریت شهری شاهرود در این راستاست.
وی همه موفقیت‌ها و دستاورد‌های مجموعه شهرداری را همراهی‌ها و آرامش ایجاده شده شورای شهر با مجموعه شهرداری عنوان کرد و گفت: با کمترین دغدغه و مباحث حاشیه‌ای شهرداری در حال خدمت به مردم است.
شهردار شاهرود شورای اسلامی شهر شاهرود را سپر بلا در برابر تمام ناملایمات و بد اخلاقی‌ها و چالش‌های ناجوانمردانه پیش آمد برای شهرداری عنوان کرد و افزود: خردورزی در مصوبات و تصویب لوایح در همه مباحث شورای شهر بحث و تبادل نظر، بهترین اتفاقات را برای شاهرود رقم زده است.
احمدی با تاکید بر اینکه در سایه همت، کار، تلاش، همدلی، دلسوزی و پرهیز از تفرقه و همکاری رسانه ها، خدمت به مردم شهر شاهرود در حال انجام است و با جدیت تداوم می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار