خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور: اگر فکر و اعتقاد مسئول، مدیر و نیرو درست نباشد آن مجموعه دچار بحران و مشکل خواهد شد لذا در مجموعه های نظامی، افزایش بصیرت و آموزش های عقیدتی سیاسی بر آموزش های نظامی مقدم است.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۸۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶

در هفته عقیدتی سیاسی باید به دنبال ترویج اندیشه های ناب شهید مطهری باشیم / افزایش بصیرت و آموزش های عقیدتی سیاسی بر آموزش های نظامی مقدم است

حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات بزرگانی همچون حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پیرامون شخصیت استاد شهید مطهری، گفت: این شهید بزرگوار، دانشمند و ایدئولوژیست متکی به متون اسلامی بدون گرایش به چپ و راست بود، که شجاعانه در برابر انحراف منافقین ایستاد و به معنای واقعی کلمه پاسدار اسلام بود.

قاسم پور اذعان داشت: اگر فکر و اعتقاد مسئول، مدیر و نیرو درست نباشد آن مجموعه دچار بحران و مشکل خواهد شد لذا در مجموعه های نظامی، افزایش بصیرت و آموزش های عقیدتی سیاسی بر آموزش های نظامی مقدم است.

وی افزود: به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری که به عنوان روز معلم برگزیده شده است، در سپاه نیز به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده تا با ترویج اندیشه‌های ناب این استاد بزرگ،‌ از مقام والای مربیان پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی تجلیل گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در پایان اعلام کرد: به مناسبت گرامیداشت مقام شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، برنامه های متنوعی از قبیل برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی، سرکشی از خانواده شهدای معلم، دیدار با وابستگان مجموعه نمایندگی، برگزاری مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، تجلیل از مربیان، هادیان و مدیران عقیدتی سیاسی برتر، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با علمای شهرستان برنامه ریزی گردیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار