خبرهای داغ:
حجت الاسلام نادعلی رضانژاد گفت: شخصیت فکری اخلاقی و معنوی استاد شهید مطهری (ره) والاست و می بایست الگو رفتاری ما قرار بگیرد
کد خبر: ۹۵۹۴۹۴۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸

شخصیت فکری اخلاقی و معنوی شهید مطهری (ره) بسیار والاست/اگر از دشمنان غافل شویم اعتقادات ما را به غارت خواهند برد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام نادعلی رضانژاد امام جمعه گالیکش در جمع مسئولین و مربیان و هادیان سیاسی بمناسبت هفته عقیدتی گفت: ما از کلام بزرگان انقلاب بویژه امام خمینی (ره) پی می بریم شخصیت فکری اخلاقی و معنوی شهید مطهری (ره) بسیار والاست و می بایست در همه زمینه ها الگو رفتاری ما قرار بگیرد .

وی اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در پی شهادت علامه مطهری فرمودند:شهید مطهری پاره تن من بود این جمله را پیغمبر خدا در پیرامون مقام و منزلت حضرت فاطمه (س) فرمودند: فاطمه پاره تن من است و از این می توان پی به جایگاه والا و رفیع علامه مطهری در نزد امام و انقلاب برد

رضا نژاد تصریح کرد: دشمنان در اوایل انقلاب ما که در ابتدای راه خود بود و هنوز ارتش آن مشخص نبود،سپاه و بسیج سازماندهی نشده بودند و ... بدنبال نابودی این انقلاب بودند،سران اروپا و آمریکا به اتفاق نظر رسیدند که افرادی که در پیروزی انقلاب و در استمرار انقلاب نقش اساسی دارند را از سر راه خود بردارند و یکی از افراد برجسته شهید مطهری بود .

امام جمعه گالیکش افزود: دشمن به زعم اینکه شهید مطهری ها ، شهید بهشتی ها و شهدای دیگر را از انقلاب بگیرد انقلاب از بین می رود اگر چه این شهدای بزرگوار ترور شدند و جسم آنها دیگر وجود ندارد اما فکر و اندیشه ی آنها هرگز از بین نمی رود و پشتوانه نظام و انقلاب هستند.

وی خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم در مقابل برنامه های دشمن برنامه ریزی نماییم و برنامه های آنها را خنثی کنیم و نقشه های آنها را از بین ببریم و اگر غافل باشیم دشمن اعتقادات ما را غارت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار