خبرهای داغ:
حجت الاسلام غفور حاجی نجفی گفت: آنچه در جامعه مهم است آموزش‌های عقیدتی و اخلاقی مورد تاکید رهبری است و در تمام ایام سال اولویت اول سپاه، مباحث عقیدتی است.
کد خبر: ۹۵۹۴۶۷۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹

معرفت‌افزایی باید مقدمه عمل جهادی و انقلابی شود/موفقیت در انجام مسئولیت در گرو تقویت معنویت و ارتباط با خداست

حجت الاسلام غفور حاجی نجفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی مردم پایه سپاه نینوا در مصاحبه با خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) است و این فرصت مغتنمی بشمار می رود تا از عناصر تأثیرگذار در تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نیز بهره بگیریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی مردم پایه سپاه نینوا افزود: آنچه در جامعه مهم است آموزش‌های عقیدتی و اخلاقی مورد تاکید رهبری است و در تمام ایام سال اولویت اول سپاه، مباحث عقیدتی است.

وی خاطر نشان کرد: ایمان و بندگی شهید مطهری خاص بود و باید برای الگو شدن در جامعه از آن بهره برد به طوری که برای تربیت جوانان تعالیم اسلامی را در جامعه ترویج داده و بتوان بستر ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کرد.

حاجی نجفی با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی ترویج آثار شهید مطهری بین مردم به ویژه نسل جوان و معرفی بزرگان علم و اندیشه است، تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی بهانه‌ای برای ترویج اهداف و احکام ناب دینی که از زبان شهید مطهری بیان شده و در آثار وی تجلی پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: معرفت‌افزایی باید مقدمه عمل جهادی و انقلابی شود تا کارآمدی پاسداران را در سپاه تقویت کند و این امر خطیر، با تقویت و ارتقای بصیرت دینی و حضور مؤثر در عرصه‌های عملیِ حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، برنامه‌ریزی و در قالب اجرای اثربخش برنامه ها محقق شود.

وی با بیان اینکه موفقیت در انجام مسئولیت در گرو تقویت معنویت و ارتباط با خداست، یکی از رموز موفقیت شهید علامه مطهری را همین ارتباط الهی دانست و گفت: هفته عقیدتی، سیاسی بهترین فرصت برای تبیین ارزش های انقلابی و ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت دینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار