جراحت جوان با غیرت کاشمری در دفاع از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش

جوان باغیرت کاشمری در جریان درگیری و دفاع از سه دختر نوجوان در برابر مزاحمت دو راکب یک موتور سیکلت، مجروح شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۶۰۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر بیان داشت: در ساعت 19:20 روز جمعه مورخ 1403/02/07 (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت که حالت طبیعی نداشته‌اند برای سه دختر نوجوان که اتفاقاً دو نفر از آنها کشف حجاب نموده بودند می‌شود.

مصطفی قریشی افزود: این جوان با غیرت به جهت دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌نماید و متاسفانه نامبردگان با وی درگیر و با چاقو ایشان را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

وی گفت: بلافاصله مجروح توسط مردم به بیمارستان منتقل شده و متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت ۱۱۰ می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشمر بیان داشت: از همان لحظه اولیه، فرماندار شهرستان کاشمر به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان دستورات ویژه را به ریاست شبکه بهداشت و درمان جهت رسیدگی به حال ناهی از منکر صادر و با تلاش جراحان حاذق عمل جراحی انجام و الحمدلله حال عمومی ایشان مساعد است.

وی خاطرنشان کرد: فرماندار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج،  ریاست شبکه بهداشت و درمان در لحظات اولیه بر بالین بیمار حاضر و ضمن عیادت، از پدر و مادر ایشان به خاطر تربیت فرزندی با غیرت تشکر و قدردانی کردند.

دبیر ستاد امر به معروف شهرستان در حاشیه این خبر تأکید کرد: ستاد حمایت از تمامی شهروندان که در مسیر تذکر لسانی و اهتمام به محیط پیرامونی خود دچار حادثه می‌شوند را وظیفه ذاتی خودش می‌داند. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار