خبرهای داغ:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در سپاه قمربنی هاشم(ع)

سیزدهمین جشنواره مالک اشتر در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار و از رده های برتر تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۸۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام برگزار می شود.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری با تشریح برخی از ویژگی های مالک اشتر، و تبیین چرایی نامگذاری جشنواره اِشراف کل فرماندهی سپاه و بسیج به این نام، گفت: شناسایی نخبگان و کسانی که فراتر از انجام وظیفه ذاتی تلاش می کنند ودیده شدن این افراد یکی از اهداف جشنواره مالک اشتر است.

سردار علی محمد اکبری افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر می باشد.

وی گفت: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می رود.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی علیه السلام و موجب شادی مسلمین و ترس و وحشت دشمنان بود.

وی، سند اعتلای 10 ساله بسیج و فعالیت در ذیل قرارگاه های 11 گانه را یکی از شاخص های ارزیابی برای انتخاب رده های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

سردار اکبریف خاطرنشان کرد: آمادگی های عمومی ورزمی و توان  رزمی از دیگر شاخص های انتخاب رده های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

حجت الاسلام والمسلمین  سیدامان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم با اشاره به برخی از ویژگی های مالک اشتر، گفت: مالک اشتر ولایتمدار و ولایت پذیر بود، یعنی در زمان تندی کندی نمی کرد و در زمان کندی نیز تندی نمی کرد، او همواره به وظیفه عمل می کرد.

وی افزود: کسانی که برجسته هستند، کارشان را خوب انجام می دهند و هرچند شاید نتوان مانند مالک اشتر بود؛ ولی می توان در مسیر او و با روش و منش و سیره او عمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین  حسین صدر، تأکید کرد: نتیجه بخش بودن کارها، استقامت و پایداری و شکیبایی و پارسایی در زندگی و انجام امور از توصیه های حضرت علی علیه السلام به همه ماست.

گفتنی است؛ شعر خوانی شاعر انقلابی احمد رفیعی و اجرای مرشد خوانی توسط دو نفر از هنرمندان بسیجی و تجلیل از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از دیگر برنامه های این مراسم بود که  در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار