خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع) در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج گفت: یکی از تصمیمات استراتژیک و مهم امام خمینی(ره) تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۵۹۳۳۵۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ پاسدار حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) درجمع هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌ها به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما برای همیشه در تاریخ مدیون امام هستیم؛ یکی از تصمیمات استراتژیک امام فرمان تأسیس سپاه پاسداران بود.
سرهنگ پاسدار حیدری بزرگترین دستاورد انقلاب را استقرار نظام مقدس اسلامی دانست و افزود: امام برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن فرمان تأسیس نهادهای نوپای زیادی داد که تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین وشاخص ترین آنها بود.
وی گفت: آن چیزی که سپاه را خدمت‌گزارترین نهاد انقلاب اسلامی کرده است، اخلاص، ایمان، استقامت، از خود گذشتگی، جهادی، انقلابی و به تکلیف عمل کردن سپاه بودن است.
فرمانده ناحیه امام رضا(ع) با اشاره به شکست قطعی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، خاطرنشان کرد: امروز به برکت مجاهدت‌های مردم غزه و جبهه مقاومت، رژیم کودک‌کش صهیونیستی در باریکه غزه که ارتش منسجمی هم ندارد گرفتار شده است.
وی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را بزرگترین حماقت آنها دانست و ابراز کرد: نیروهای مسلح ایران و در رأس سپاه پاسداران پاسخ مناسبی به این تجاوز دادند و هیمنه رژیم اسرائیل این ببر کاغذی که در خاورمیانه درست کرده بودند، شکست.
سرهنگ پاسدار حیدری بیان کرد: تفکر تسخیر نیل تا فرات در بین رژیم صهیونیستی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آن قدر محدود شد که این رژیم برای حفظ محدوده اشغالی فعلی خود تلاش می‌کند اما امروز در حفظ و حراست از این سرزمین‌ها و مردم خود هم ناتوان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار