خبرهای داغ:
همزمان باروز تأسیس سپاه؛

دیدار مسئولین با پاسداران شهرستان سامان

فرماندار و امام جمعه سامان به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی با هدیه شاخه گل به پاسداران این شهرستان سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۵۹۳۳۳۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهرستان سامان حجت الاسلام حسینی ضمن گرامیداشت روز پاسدار در دیدار صمیمانه با پاسداران بیان داشت: شکی نیست پاسداران و جانبازان،  از ابتدای دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف همچون مقابله با تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم و در عرصه های عمران، صنعت و آبادانی میهن عزیز اسلامی دست به خلق حماسه های بزرگی زده و با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی ناپذیر خود، امنیت،آسایش و سرافرازی را در میهن عزیز اسلامی برقرار و پابرجا نگه داشته اند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه پاسداران انقلابی که اقتدار و عزت امروز و همیشه کشور را مرهون جانفشانیهای شبانه روزی آنان دانست،و این روز بزرگ و باشکوه را به همه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که آیه : وَ أَعِدّوُا لَهُمْ ما اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ در سینه آنان نقش بسته و جانبازان سرافراز تبریک و تهنیت گفت.

حسینی افزود: سلامت و سعادت و عزت روزافزون ایشان و همه قوای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب بعنوان فرمانده کل قوا از ایزد منان مسئلت می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار