خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار علیرضا شاه حسینی گفت: سپاه از ابتدای تشکیل انقلاب، حافظ و پاسدار انقلاب بوده است. این نهاد در دفع تجاوز دشمن بعثی و منافقین در داخل و خارج و عرصه‌های مختلف حضور داشته است.
کد خبر: ۹۵۹۳۲۰۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷

طوفان الاقصی نشان داد که رژیم جعلی اسرائیل چقدر شکننده است/بسیجی نباید اسیر تبلیغات و جنگ رسانه‌ای دشمن شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار علیرضا شاه حسینی فرمانده سپاه رامیان در دیدار جمعی از نمایندگان بسیجی واحدهای بسیج دانش آموزی با فرمانده سپاه شهرستان رامیان به مناسبت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه از ابتدای تشکیل انقلاب، حافظ و پاسدار انقلاب بوده است. این نهاد در دفع تجاوز دشمن بعثی و منافقین در داخل، عرصه‌های اقتصادی و خدمت‌رسانی محرومیت‌زدایی، عرصه‌های فرهنگی و مذهبی و امنیتی حضور داشته است.

وی با اشاره به حوادث پس از طوفان الاقصی و بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه افزود: طوفان الاقصی یک شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود و نشان داد که چقدر این رژیم شکننده است. پس از این حادثه رژیم به دنبال ترمیم حیثیت برباد رفته خود بود و دست به اقدامات مختلفی زد. از کشتار غیرنظامیان، تجاوز هوایی و زمینی به غزه تا ترور فرماندهان حزب الله و حماس و آخرین نمونه آن هم شهادت شهید زاهدی و جمعی از پاسداران رشید اسلام در کنسولگری ایران در سوریه بود.

فرمانده سپاه رامیان با بیان اینکه حمله به کنسولگری اشتباه بزرگی بود گفت: مقام معظم رهبری و سایر مسئولان قاطعانه گفتند که باید این رژیم تنبیه و پشیمان شود.

سرهنگ شاه‌حسینی درباره پیامدهای حمله ایران خاطر نشان کرد: این حمله نشان داد که وضعیت پیش از ۷ اکتبر دیگر بازگشت‌پذیر نیست. به رغم آنکه رژیم صهیونیستی و متحدان آن در ناتو و برخی کشورهای منطقه‌ای در کنار رژیم ایستادند و سپر دفاعی تشکیل دادند اما نتوانستند مانع ضربه سپاه پاسداران شوند و ما به آنچه از پیش طراحی شده بود دست یافتیم و انشالله در آینده که اخبار و اطلاعات دقیق تری از زوایای عملیات وعده صادق بیرون بیاید مشخص می‌شود که رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک شده است و دیگر یارای مقابله با جبهه مقاومت را ندارد. رژیم صهیونیستی این پیام را گرفت که اگر دوباره خطایی از آنها سر بزند باز هم با پاسخ کوبنده تر ما مواجه خواهد شد.

وی رسالت امروز دانش آموزان را بصیرت‌افزایی دانست و افزود: شما دانش‌آموزان بسیجی نباید اسیر تبلیغات و جنگ رسانه‌ای و شناختی دشمن بشوید و خیلی مراقب نقشه‌های دشمنان در این فضا باشید. اگر ما متحد و استوار در کنار هم باشیم مطمئنا هیچ دشمن بیرونی نمی‌تواند به ما آسیب بزند و ما را تضعیف نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار