خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان هندیجان در جلسه هماهنگی کنگره ملی شعر خلیج فارس و بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : سپاه پاسداران مولود مبارک نظام مقدس و شجره طیبه وباالگو پذیری از حماسه کربلا است .
کد خبر: ۹۵۹۳۱۹۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاري بسیج خوزستان ،حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل اظهار داشت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بنا به دستور و تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام راحل ره آن شخصیت بلند نظر و دوراندیش در سال ۱۳۵۸ تاسیس شدموجب افتخار و سربلندی ایران اسلامی است.

وی افزود : سپاه پاسداران یک نهاد مقدس و یک شجره طیبه و بالنده است که با مجاهدتهای خویش از اسلام و انقلاب و ولایت و سایر ارزشها پاسداری می نماید.

امام جمعه شهرستان هندیجان عنوان نمود : همین خلیج فارس و نام زیبای آن که بناست با زحمات و همت مسئولان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس در شهرستان برگزار شود یکی از سرمایه ها و میراث فرهنگی ماست که ماندگاری حدود مرزی و نام آن مرهون جانفشانی شهدای والامقام و پاسداری های سپاه پاسداران در عرصه های مختلف است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار