خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: سپاه یک رکن اصلی انقلاب اسلامی است و در نگاه مردم قطعا یک تصویر مردمی، امید آفرین و خدمتگذار تداعی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۳۱۵۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، حجت‌الاسلام ستارزاده، سپاه را ستون مستحکم انقلاب اسلامی ایران در برابر فتنه ها عنوان کرد و گفت: با تدبیر به موقع و به هنگام امام خمینی(ره) و با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ایران عزیز از خطرات و فتنه ها در امان ماند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین علیه السلام افزود: سپاه مایه‌ی امید آفرینی مردم، همه آزادی خوهان عالم و جبهه مقاومت است.
وی ادامه داد: اقدامات سپاه پاسداران، به صورت چندوجهی و چند بعدی نیز عمل می کند، در جبهه های حق علیه باطل مانند دفاع مقدس بصورت رزم، در تهاجمات فرهنگی بصورت جنگ نرم و در آبادانی کشور و زیرساخت ها بصورت جهادی و سازندگی مشغول فعالیت است.
حجت‌الاسلام ستارزاده تصریح کرد: در سپاه، مومن ترین و پاک ترین افراد که گلچین شده این عالم هستند برای زمینه سازی ظهور امام زمان عج نیز انتخاب شده اند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین علیه السلام ابراز داشت : امروز نگاه مردم به سپاه، نگاه امیدآفرینی، خدمت، صداقت و امنیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار