خبرهای داغ:
رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای مجتمع شماره ۳ شورای حل اختلاف اهواز محقق شد.
کد خبر: ۹۵۹۳۱۲۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: با توجه به وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف که همان ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی است، اعضای شعب ۱۹، ۲۰ و ۳۷ مجتمع شماره ۳ شورای حل اختلاف اهواز توانستند با اقدامی جهادی و در یک روز کاری ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال را با صلح و سازش مختومه کنند و این اقدام نشانگر اثرگذاری فراوان شورای حل اختلاف در حل و فصل دعاوی مردم است.

وی افزود: هر چه شورای حل اختلاف تقویت و مورد حمایت قرار بگیرد، آسیب‌های اجتماعی کاهش چشمگیر خواهد داشت و بر امنیت، آرامش و آسایش پایدار جامعه افزوده می‌شود.

حجت الاسلام امانت بهبهانی در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های اعضای شورا‌های حل اختلاف استان در کاهش تنش و دعاوی مردم، بر اهمیت دادن به گسترش صلح و سازش در جامعه تاکید و اضافه کرد: باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تلاش مضاعف، پرونده‌های ارجاعی به شورای حل اختلاف را به صلح و سازش هدایت کنیم و در سال ۱۴۰۳ پرونده‌های مختومه با صلح و سازش را گسترش و افزایش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار