امام جمعه ساوه گفت: سپاه توانست در سخت‌ترین شرایط حرف اول را در دفاع از نظام اسلامی بزند.
کد خبر: ۹۵۹۲۸۹۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استن مرکزی؛ حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ساوه در دیدار جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج ساوه ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه گفت: سپاه شجره طیبه‌ای است که با خون شهدا آبیاری شده و مجموعه‌ای است که وجودش امروز برای کشور و ملت ایران و همه هدف‌های والایی که این ملت برای خودش ترسیم کرده، ضروری است.

وی افزود: این نهاد مقدس در ۴۵ سال گذشته همواره منشأ خدمات و برکات فراوان بوده و در عرصه اقتصادی، سازندگی، نظامی، امنیتی و فناوری‌های علمی و دفاعی همیشه در سخت‌ترین شرایط حرف اول را می‌زند.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه نهاد مقدس سپاه همواره در پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقش مهمی برعهده داشته است، گفت: امروز دشمن بهتر از دوست، عظمت سپاه را شناخته و به درستی دریافته‌ که همه سیاست‌ها و راهبرد‌های آن برای متوقف ساختن حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی با شکست مواجه خواهد شد.
حجت‌الاسلام رحیمی ادامه داد: سپاه پاسداران و مردمی بودن آن از جمله عوامل اصلی تحمیل این ناکامی‌ها به آن‌ها است؛ همواره یک طرف نوک پیکان مسموم دشمن به سوی سپاه و نهاد‌های انقلابی و ارزشی بوده است.
وی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری درخصوص ویژگی‌های سپاه افزود: معنویت‌گرایی، توسل به قرآن و اهل بیت(ع)، ولایتمداری و بصیرت، شناخت دشمن، آمادگی بالا برای مواجهه با دشمن و حضور در عرصه‌های مختلف از خصوصیات بارز اعضای سپاه پاسداران است.
امام جمعه ساوه خاطرنشان کرد: ویژگی عمومی همه پاسداران، ولایتمداری است که باید برای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی گوش به فرمان ولایت باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار