خبرهای داغ:
معان صنایع ‌دستی مدیر ‌کل میراث‌ فرهنگی خوزستان گفت: با تشویق، ترغیب و ایجاد بسته‌های حمایتی برای بخش خصوصی با هدف سرمایه‌گذاری و مشارکت در امر تولید می‌توانیم شعار امسال را در حوزه صنایع‌ دستی محقق کنیم.
کد خبر: ۹۵۹۲۸۶۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، شکرالله قاسمی گفت : حضور مستمر بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری‌ از جمله راهکارها و اقدامات مهمی است که صنایع ‌دستی خوزستان به آن احتیاج دارد.

وی افزود: همچنین با شناخت بازار و عرضه محصولات صنایع‌ دستی در داخل و صادرات تولیدات باکیفیت به بیرون مرزها می‌توانیم شعار امسال را در حوزه صنایع ‌دستی دنبال کنیم.

معاون صنایع ‌دستی مدیر کل میراث‌ فرهنگی خوزستان تاکید کرد: تصویب و ایجاد سه خوشه‌ صنایع ‌دستی از رشته‌های بومی و مشارکت ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط برای تسهیل در امر تولید و فروش از کارهای مهمی است که برای صنایع دستی باید صورت بگیرد.

قاسمی با تاکید بر آموزش شاغلان صنایع ‌دستی برای بالا بردن کیفیت محصولات‌ گفت: شناخت و ورود به بازارهای داخلی و خارجی، تصویب شهرهای ملی صنایع ‌دستی و تمرکز و توجه سرمایه‌گذاران و فعالان به بخش تولید این شهرها برای رشد تولیدات صنایع‌ دستی لازم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار