خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بیرجند گفت: عملیات وعده صادق نمایش قدرت نظامی ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۹۵۹۲۶۸۲
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه مردم پشتیبان نیرو‌های مسلح هستند، گفت: رژیم صهیونسیتی طی این سال‌ها دست به اقدامات کوردلانه بر علیه ایرانی ها، همچون ترور دانشمندان هسته‌ای زده و با حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیاز به تنبیه داشت.

وی افزود: نیرو‌های مسلح ما با اخلاق مداری و حفظ حریم حقوق بشر، متجاوزگر را تنبیه کردند و نشان دادند اسلام ناب علوی و حسینی با فرهنگ غرب وحشی که انسان‌های بی گناه را هدف قرار می‌دهد و بر سر غیر نظامیان بمب روانه می‌کند متفاوت است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: سپاهیان ما با موقعیت شناسی و استفاده صحیح از معادلات نظامی به لایه‌های امنیتی رژیم صهیونسیتی نفوذ پیدا کردند و شجاعانه و مقتدرانه عملیات وعده صادق را رقم زند و این غده سرطانی را سردرگم گذاشتند و هیمنیه پوشالیش را فروپاشیدند.

حجت‌الاسلام مختاری، با اشاره به اینکه حجاب قانون کشور است و همگان موظف به رعایت قانون اند افزود: اجرای طرح نور از اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی برای مقابله با هنجارشکنی هاست.

وی گفت: تمامی نهاد‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه باید موضوع حجاب را تبیین کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

ارسال نظرات
پر بیننده ها