آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلات با حضور مشاور فرمانده سپاه امام رضا(ع)، جمعی از مسئولین ادارات، اعضای شورای تامین و نیرو های نظامی و انتظامی شهرستان کلات برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۴۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از شهرستان کلات، آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلات با حضور مشاور فرمانده سپاه امام رضا(ع) و خانواده های شهدا و ایثارگران، بسیجیان، روحانیون و جمعی از مسئولین ادارات، اعضای شورای تامین و نیرو های نظامی و انتظامی شهرستان کلات برگزارشد.

سردار قاسمی، مشاور فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این مراسم بیان‌ کرد: بر طبق اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اصل ۱۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، وظیفه نگهبانی از انقلاب و دستاورد های آن بر عهده این نهاد مقدس قرار گرفته است، هر مسئولی موافق انقلاب و رهبری باشد ما از آنها حمایت می کنیم، اگر زاویه داشته باشند هر کس می خواهد باشد اعم از رئیس جمهور، برادر رئیس جمهور، معاون قوه قضائیه و... ما در مقابل او خواهیم ایستاد.

وی تصریح کرد: ما هیچ موقع راضی نمی شویم یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد و تا آخرین قطره خون از تمامیت ارضی کشورمان دفاع میکنیم.

سردار قاسمی، تاکید کرد: عملیات وعده صادق جوابی بود به کودک کشی رژیم جعلی صهیونیستی و پاسخ به حمله این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه که بر اساس قوانین بین المللی سقارتخانه ها و کنسولگری ها جزو خاک یک کشور است.

مشاور فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: این عملیات باعث شد که جهانیان به قدرت پوشالی آمریکا و رژیم صهیونسیتی پی ببرند و مردم آزاده جهان این رفتار ایران را دفاع از حق مشروع و قانونی خود دانستند که به صورت عاقلانه و خردمندانه صورت گرفت، اگر ما به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم نتیجه آن را در زندگی مردم می بینیم.

در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار ابوالفضل زیدانلو، از حضور پرشور بسیجیان در برنامه های سپاه و بسیج تقدیر و تشکر کرد و به ارائه گزارشی از عملکرد ۳ ساله خود پرداخت.

در ادامه مراسم سرهنگ دوم پاسدار رسول همتی، به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلات معرفی و از خدمات سرهنگ دوم پاسدار ابوالفضل زیدانلو، فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلات تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها