خبرهای داغ:
شاهرود_ معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اعتبارات دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد طی سال جاری رشد کرده و با سفر رئیس جمهور و تخصیص اعتبارات لازم پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه به اتمام برسد.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۰۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج، علی خطیبی معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست با شورای دانشگاه صنعتی شاهرود در محل تالار کوثر، ضمن اشاره به پیروزی‌های اخیر و اقدامات ارزشمند وعده صادق، همزمانی سال جدید با ماه مبارک رمضان را نویدبخش رویداد‌های خیر برشمرد و بیان کرد: با بررسی کامل روند تخصیص‌ها با وجود کمبودها، محدودیت‌های مالی و مشکلات اقتصادی برای سومین سال متوالی موفق به افزایش این تخصیص‌ها شده ایم.
معاون اداری و مالی وزارت علوم، به رشد ۲۷ درصدی اعتبارات دانشگاه صنعتی شاهرود طی سال جاری اشاره و اظهار امیدواری کرد که با سفر رئیس جمهور و تخصیص اعتبارات لازم پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه به سرانجام برسد.
وی ضمن اشاره به قابلیت‌های موجود و اعضای هیات علمی توانمند این دانشگاه خواستار افزایش پایه‌های تشویقی گردید و تاکید کرد: تلاش‌های متعدی در خصوص راه اندازی بورس صنعتی دانشجویان تا به الان صورت گرفته است که امید داریم اعضای هیات علمی با نگاهی جامع‌تر موجب مصرف بهینه علم در کنار تولید علم شوند و این زنجیره را کامل نمایند.
خطیبی در ادامه به راه اندازی سامانه نان و قابلیت‌های آن در خصوص پایان نامه‌های دانشجویی اشاره نمود و بر ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت، جامعه و پارک علم و فناوری استان به جهت دستیابی به اهداف کلان دانشگاهی تاکید ورزید.
مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در ابتدا این جلسه ضمن عرض خیر مقدم، تبریک سال جدید و تقدیر از نظامیان غیور به جهت اقدام وعده صادق، از حاضرین جهت حضور در دیدار مردمی دکتر رئیسی رئیس جمهور مردمی دعوت نمود و گفت: دانشگاه در حال حاضر علاوه بر قرارگیری در رتبه ششم دانشگاه‌های صنعتی سراسر کشور، به جهت کسب رتبه‌های متعدد در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی از جایگاه ارزشمندی در سطح استان و کشور برخوردار می‌باشد.
وی به پروژه‌های ناتمام در سطح دانشگاه اشاره نمود و همراهی بیشتر وزارت در بحث اعتبارات به جهت تکمیل و به سرانجام رساندن به موقع این پروژه‌ها را خواستار شد.
در پایان این جلسه با حضور معاون اداری و مالی وزارت علوم از زحمات خیرخواهانه و مشارکت خیرین رضا افتخاری و حاج محمد رضا اجدادی در خرید خوابگاه دانشجویی به نام افتخاری قدردانی به عمل آمد.
معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای سفر رئیس جمهور و حضور هیات دولت در استان سمنان، با حضور در دانشگاه صنعتی شاهرود به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در پردیس مهندسی و فناوری‌های نوین این دانشگاه اداری احترام کرد و در ادامه آزمایشگاه ICP-EOS واقع در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود افتتاح و از پهباد نقشه برداری رونمایی کرد و از پروژه‌های نیمه تمام پردیس مهندسی کشاورزی دانشگاه بازدید به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها