خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: امنیت ملت و کشور به دست نیرو‌های مسلح تامین و تضمین می‌شود، به ویژه پاسخ این نیرو‌ها در تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران مایه افتخار، امنیت و امیدآفرینی کشور و مردم شده است.
کد خبر: ۹۵۹۲۲۹۷
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹

امنیت ملت و کشور به دست نیرو‌های مسلح تامین و تضمین می‌شودبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در آیین بزرگداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در میدان ولایت این شهر اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با درایت امام (ره) نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش حمایت شدند.
وی افزود: اقتدار، امنیت ملت و کشور به دست پرتوان نیرو‌های مسلح تامین و تضمین می‌شود که به ویژه پاسخ جدید این نیرو‌ها در تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت چند تن از سپاهیان دلاور مایه افتخار، امنیت و امیدآفرینی برای کشور و مردم شده است.
امام جمعه شاهرود به گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همواره انقلاب اسلامی با شهادت و ایثار جان جوانان، مردان و زنان خود شاهد این اقتدار بوده است.
امینی ۲۹ فروردین و رژه اقتدار نیرو‌های مسلح در شاهرود را به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار را تبلور امیدآفرینی برای ملت دانست.
امنیت ملت و کشور به دست نیرو‌های مسلح تامین و تضمین می‌شودمعاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود نیز در این مراسم گفت: ظرفیت عظیم ارتش همراه سایر نیرو‌های مسلح توان بازدارندگی ارزشمند، قدرت رزمی و پدافندی نیرو‌های زمینی، دریایی و هوایی را به منصه ظهور رسانده است.
ابوطالب جلالی نامگذاری روز ۲۹ فروردین در تقویم کشور برای حماسه آفرینی‌های ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع از ایران اسلامی را افتخارآفرین برشمرد و افزود: خدمات و برنامه‌های شایسته ارتش همراه سایر نیرو‌های مسلح در اقتدار، امنیت، دفاع مقدس و درخشش در حوادث بحران‌های طبیعی و انسان ساز در کنار مردم هوشمندانه و غرورآفرین است.
وی به توان و ظرفیت امنیت‌ساز نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: پاسخ متقابل نیرو‌های سپاه اسلام به رژیم صهیونیستی در «وعده صادق» اقتدار نیرو‌های مسلح در دفاع از کیان اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
فرماندار ویژه شاهرود اقدام ارتش در جهش تولید مسکن ملی در زمان تصدی امیرسرتیپ دوم حجت الله غلامی را نشانه هوشمندی ارتش برای رفاه بیشتر مردم دانست و تاکید کرد: برای امیر سرتیپ دوم بهادر خواجه‌وند جعفری فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود نیز در راستای تدابیر رهبری و رفاه مردم آرزوی توفیق داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها