خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود گفت: ۲۹ فروردین روز تولد دوباره ارتش به عنوان ارتش انقلابی، مومن، کارآمد و پاکسازی شده از مستشاران خارجی و ایادی داخلی آنان شد.
کد خبر: ۹۵۹۲۲۹۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹

۲۹ فروردین روز تولد دوباره ارتش به عنوان ارتش انقلابی، مومن، کارآمد استبه گزارش خبرنگار بسیج، امیر سرتیپ دوم بهادر خواجه‌وند جعفری در آیین بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی که همزمان با سراسر کشور در میدان ولایت شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی، معاندان، منافقان و برخی ساده لوحان با شعار انحلال ارتش قصد تجزیه و صدمه‌زدن به انقلاب اسلامی نوپای ایران را در آغازین روز‌های پیروزی دنبال می‌کردند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود ادامه داد: اهداف شوم شعار انحلال ارتش توسط دشمنان انقلاب اسلامی با تدبیر، بصیرت و آینده نگری امام راحل و با نامگذاری روز ارتش در تقویم تاریخ کشور خط بطلانی بر همه ادعا‌های آن‌ها کشید.
وی با بیان اینکه همزمان با نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه، مکر، نیرنگ دشمنان علیه ارتش آغاز شد، ابراز کرد: این انقلاب در هر شرایطی با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی می‌رسید، اما پیوستن ارتش به مردم موجب تسریع و شتاب در پیروزی انقلاب شد و هیمنه رژیم ستم شاهی شکسته شد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود اظهار کرد: فرمان تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برای نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش در اذهان مردم فراموش نشدنی است.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) وظایفی را برای ارتش و ملت در این روز تعیین نمودند، تاکید کرد: در این روز ارتش با ساز و برگ نظامی، توان و تجهیزات خود در میدان حاضر می‌شود و مردم نیز با آغوش باز به حمایت از رژه آن‌ها می‌پردازند.
خواجه‌وند جعفری تصریح کرد: ۲۹ فروردین روز تولد دوباره ارتش به عنوان ارتش انقلابی، مومن، کارآمد و پاکسازی شده از مستشاران خارجی و ایادی داخلی آنان شد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود ادامه داد: سپهبد شجاع ارتش، ولی الله قرنی در این پاکسازی و تولد دوباره ارتش انقلابی نقش بسزایی داشت.
وی ابراز کرد: ۲۹ فروردین ارتش با امام (ره)، آرمان‌های انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی پیمانی از جنس خون، شهادت، ایثار و جانبازی برای دفاع تا آخرین قطره خون خود از کیان اسلامی بسته است.
خواجه‌وند جعفری، ثمره این پیمان را تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش به انقلاب برشمرد که ۴۶ هزار نفر آن‌ها از نیروی زمینی بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها