خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در جمع کارکنان این ناحیه گفت: جمهوری اسلامی ایران با استراتژیک خود در برابر دشمنی اسرائیل، زمینه شکست و نابودی این رژیم را فراهم کرده است.
کد خبر: ۹۵۹۲۲۶۹
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام در جمع کارکنان این ناحیه گفت : جمهوری اسلامی ایران با صبر استراتژیک خود در برابر دشمنی اسرائیل ، زمینه شکست و نابودی این رژیم را فراهم کرده است.
وی ادامه داد : اسرائیل در برابر یک گروه مقاومت که عملیات خود را طوفان الاقصی نامیدند بیش از شش ماه است سردرگم و ناتوان مانده و به فضل الهی این سنت خداوند تا پایان این رژیم جعلی ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام ستارزاده با اشاره به احادیث وارده برای نابودی اسرائیل افزود: وعده الهی بر این امر محقق شده است که رژیم جعلی اسرائیل بدست جوانان و گروه مقاومت شیعه نابود شود و این مهم نیز به زودی به قوع میپیوندد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین علیه خاطر نشان کرد: با رهبری فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای مد ظله العالی ، دشمنان این نظام حتی جرات فکر کردن به حمله را ندارند چرا که طی ۴۶سال گذشته غلطی از آنان سر نزده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار