خبرهای داغ:
شاهرود_ در مراسمی از برترین‌های پویش تولید محتوای انتخابات سازمان بسیج رسانه استان سمنان در شهرستان شاهرود تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۹۲۰۹۴
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج، در این همایش که با حضور برترین‌ها و جمعی از فعالان رسانه‌ای و مسئولین سازمان بسیج رسانه و هنرمندان استان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود و مسئول کانون بسیج رسانه شاهرود و میامی در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی از طرف سازمان بسیج رسانه استان از برترین‌های پویش تولیدات رسانه‌ای انتخابات در شرق استان سمنان تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم از برترین‌ها در رشته عکاسی و تولید محتوای رسانه‌ای و همچنین فعالان بسیج رسانه شهرستان تقدیر و تشکر شد.
محمد تقی یزدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در این مراسم با تشکر از نیرو‌های مسلح بویژه سپاه در تنبیه رژیم متخاصم صهیونیستی، با تاکید بر تعامل و همکاری این اداره با بسیج رسانه و بسیج هنرمندان از تلاش‌های بسیج رسانه در راستای همگرایی و هم افزایی رسانه‌ای تقدیر و تشکر کرد.
علی عامری مسئول بسیج رسانه شهرستان‌های شاهرود و میامی نیز در این نشست با تشکر از زحمات همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان شاهرود در راستای تولید محتوا و امیدآفرینی و جهاد تبیین در جامعه بر تحقق برنامه‌های بسیج رسانه با همراهی فعالان رسانه‌ای شهرستان تاکید کرد.
سعید نوروزی عجم مسئول کانون بسیج هنرمندان استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به عملیات وعده صادق و اهداف آن از خبرنگاران خواست این عملیات مهم را برای جامعه تبیین کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها