خبرهای داغ:
مهرعلیا گفت :دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی ایران به آنچه که می گوید عمل می کند
کد خبر: ۹۵۹۲۰۳۹
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین ، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در اجتماع مردم و مسئولین شهرستان بوئین زهرا در حمایت از اقدام موشکی سپاه پاسداران به اسرائیل مقابل سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت : این عملیات وعده صادق نامیده شد تا دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی ایران به آنچه که می گوید عمل می کند. عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله کنسولگری ایران در سوریه، تنها بخش کوچکی از توان نظامی و دفاعی ایران به حملات رژیم صهیونیستی بود. 

وی در ادامه افزود : بدون شک رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در سوریه نشان داد که به آخر خط رسیده است و با این کار دست به حماقت زد. حمله به کنسولگری در حقیقت حمله به خاک ایران بود و ایران اسلامی در عملیات وعده صادق که دارای ماهیت کاملاً دفاعی بود، پاسخی دندان شکن به اسرائیل داد.   

سرهنگ مهرعلیا، عملیات وعده صادق را سیلی کمرشکن به رژیم صهیونیستی دانست و افزود : عملیات وعده صادق علاوه بر ناتوانی سامانه های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی به ویژه گنبد آهنین، به رژیم صهیونیستی این نکته را تفهیم کرد که دوران بزن در رو به اتمام رسیده و یکی بزنید، ده تا می خورید. در حقیقت عملیات وعده صادق، سیلی کمرشکن به رژیم صهیونیستی بود، چرا که بعد از عملیات بزرگ طوفان الأقصی، بیشتر از گذشته قدرت پوشالی و دروغین اسرائیل را به دنیا نشان داد.  

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی علیه ایران اشاره کرد و گفت : امروز گنبد آهنین، دیوار حائل و سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی دیگر قدرت بازدارندگی برای اسرائیل ندارند و اسرائیل قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است. عملیات وعده صادق علاوه بر پاسخی کوبنده، تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را نیز به دنیا نشان داد و اگر رژیم صهیونیستی بخواهد پاسخی به این عملیات بدهد، قطعاً پاسخ ما بیشتر و کوبنده تر از عملیات اول خواهد بود و اسرائیل تنها سرعت سقوط خود را بیشتر می کند.  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها