خبرهای داغ:
با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان خاموشی، ساختمان ستاد یگان فسک و سردرب اصلی پایگاه هفتم شهید امینی هوانیروز آبیک افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۱۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵

قزوین_ به گزارش بسیج، با حضور فرمانده هوانیروز ارتش در راستای منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر خوشایند سازی محیط خدمتی، ساختمان ستاد بازسازی شده فسک و سردرب اصلی پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ادامه این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان خاموشی ضمن بازدید از طرح های عمرانی پایگاه با اهدای لوح سپاس از کارکنان فنی و مهندسی پایگاه تقدیر کرد.

سرهنگ ستاد خلبان اسحاق یلا

فرمانده پایگاه هفتم شهید امینی هوانیروز آبیک در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: به طور کلی اگر تعمیرات و کارهای نگهداری و تعمیر بر روی بالگرد را از نظر پیچیدگی و تخصصی بودن به ۳ دسته و رده تقسیم کنیم، شامل رده«I»، «O» و «D» می باشد.

وی گفت: رده«O» شامل تعمیرات و نگهداری و تعمیر اولیه، رده«I» شامل تعمیرات و نگهداری تخصصی تر و فنی تر و رده«D» هم تعمیرات اساسی و بازآماد کلی را انجام می دهد.

این مراکز «فسک FASC» که در بیشتر پایگاه های هوانیروز وجود دارد و این پایگاه کارهای رده «I» ( میانی) را انجام می دهد که نقش اساسی و کلیدی در آماده به کار نگه داشتن بالگردها ایفا می کند.

سرهنگ یلا در پایان عنوان کرد: تعمیرات مربوط به تمامی تخصص ها و سامانه های بالگردی و همچنین دستگاه ها و سیستم های مورد استفاده در هوانیروز مثل وسایل GSE (تجهیزات پشتیبانی زمینی) از بدنه بالگرد گرفته تا موتور و اویونیک (ارتباطات و ناوبری) الکتریک و غیره را شامل می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار