خبرهای داغ:
با حضور فرمانده هوانیروز ارتش؛

افتتاح ساختمان ستاد یگان فسک پایگاه هفتم شهید امینی هوانیروز آبیک

افتتاح ساختمان ستاد یگان فسک پایگاه هفتم شهید امینی هوانیروز آبیک
با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان خاموشی، ساختمان ستاد یگان فسک و سردرب اصلی پایگاه هفتم شهید امینی هوانیروز آبیک افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۱۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵

قزوین_ به گزارش بسیج، با حضور فرمانده هوانیروز ارتش در راستای منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر خوشایند سازی محیط خدمتی، ساختمان ستاد بازسازی شده فسک و سردرب اصلی پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ادامه این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان خاموشی ضمن بازدید از طرح های عمرانی پایگاه با اهدای لوح سپاس از کارکنان فنی و مهندسی پایگاه تقدیر کرد.

سرهنگ ستاد خلبان اسحاق یلا

فرمانده پایگاه هفتم شهید امینی هوانیروز آبیک در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: به طور کلی اگر تعمیرات و کارهای نگهداری و تعمیر بر روی بالگرد را از نظر پیچیدگی و تخصصی بودن به ۳ دسته و رده تقسیم کنیم، شامل رده«I»، «O» و «D» می باشد.

وی گفت: رده«O» شامل تعمیرات و نگهداری و تعمیر اولیه، رده«I» شامل تعمیرات و نگهداری تخصصی تر و فنی تر و رده«D» هم تعمیرات اساسی و بازآماد کلی را انجام می دهد.

این مراکز «فسک FASC» که در بیشتر پایگاه های هوانیروز وجود دارد و این پایگاه کارهای رده «I» ( میانی) را انجام می دهد که نقش اساسی و کلیدی در آماده به کار نگه داشتن بالگردها ایفا می کند.

سرهنگ یلا در پایان عنوان کرد: تعمیرات مربوط به تمامی تخصص ها و سامانه های بالگردی و همچنین دستگاه ها و سیستم های مورد استفاده در هوانیروز مثل وسایل GSE (تجهیزات پشتیبانی زمینی) از بدنه بالگرد گرفته تا موتور و اویونیک (ارتباطات و ناوبری) الکتریک و غیره را شامل می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار