خبرهای داغ:
سردار رفیعی آتانی در همایش حکمت مطهر و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی گفت: ما همچنان هستیم و قزوین با همین سابقه درخشان دینی در صف اول انقلاب است چرا که قروین دارالمومنین ایران عزیز است.
کد خبر: ۹۵۹۵۱۵۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز همایش حکمت مطهر و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج سال ۱۴۰۳ با حضور حجت الاسلام علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در سالن اجتماعات حضرت زهرا(س) سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهدای عرصه های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه شهدای افتخار آفرین قزوینی از جمله شهید انصاری بیان کرد: گرامی می داریم یاد و نام شهدای دهه شصت و تثبیت انقلاب شهید همچون رئیس جمهور شهید محمدعلی رجایی، دوران دفاع مقدس با ستارگان پرفروغش از سرلشگر شهید اقارضا حسن پور جانشین لشگر ۱۷ علی بن ابی طالب(ع)، سرلشگر شهید عباس بابایی، فرماندهان پرفروغ قزوینی در یگان های متفاوت. 

وی گفت: قزوین مقاطع متفاوت و شخصیت های بی جایگزینی دارد. درود می فرستیم به روح بلند سید آزادگان سید ابوترابی که در روزهای اول دفاع مقدس در میان اسرای در بند قرار گرفت و اسارت را به تسخیر خود درآورد. شهادت آزادگان سراسر کشور از وجود این شاگرد امام لیست بلند بالایی است.

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: ستاره بی بدیل دیگر قزوینی ها، سرلشگر شهید حسین لشگری با ۱۸ سال اسارت سند استقامت و صبر ملت بزرگ ایران است. درود می فرستیم به ستارگان قزوینی ها در لشگر احمد کاظمی، شهید احمد اللهیاری، ستارگان عاشورایی قزوینی در لشگر ۳۱ عاشورا، شهید رضا حسن پور و گردان های لشگرش فاتح خیبر در لشگر علی بن ابیطالب، ستارگان نامدار قزوینی در لشگر ده سیدالشهدا و بیش از سه هزار لاله استان قزوین و برجستگان استان که لیست بلند بالایی است.

وی گفت: در دورانی که جنگ تمام شد اما مرزهای کشور مورد تعرض دشمن بود، در شمال غرب در سال ۹۰ ارتفاعات جاسوسان، استقلال خود را به رخ کشیدیم که ستاره پرفروغ قزوینی ها، فرمانده جنگ های نامنظم سردار جعفرخانی عزیز فاتح جاسوسان از فرزندان قزوین است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در جبهه مقاومت در کنار حاج قاسم سلیمانی عزیز، قزوینی ها ستاره پرفروغی دارند. شهدای دفاع از حرم و شهید محمدرضایی که برادر شهیدش در ام الرصاص ۳۲ سال گمنام بود و پیکرش در جبهه ماند. شهید محمدرضایی شهید خوش قولی که وقتی عازم جبهه مبارزه با داعش شد به مادر چشم انتظارش گفت می روم تا از علی خبری بیاورم. این شهید عزیز در جبهه مقاومت به شهادت رسید و قبل از بازگشت پیکرش، خبر رجعت برادر شهیدش از ام الرصاص آمد و به قولش عمل کرد. 

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: ما همچنان هستیم و قزوین با همین سابقه درخشان دینی در صف اول انقلاب است چرا که قروین دارالمومنین ایران عزیز است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار