خبرهای داغ:
ملک محمدی گفت: در مجامع استانی با الویت بندی مشکلات که از ۴۲ کارگروه و ۷ گروه در سطح استان جمع اوری شده است از ظرفیت نخبگان و کارشناسان بسیج استفاده شده و ظرفیت ادارات و سازمان ها با الویت بندی در جهت رفع مشکل اقدام می شود.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۲۹
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ پاسدار ملک محمدی مسئول بسیج اقشار سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در داوزدهمین اجلاسیه سالانه بسیج که در سالن جلسات مجتمع رفاهی مجموعه فرهنگی لاله برگزار شد گفت: یک مجمع استانی و هفت مجمع شهرستانی در هفت ناحیه داریم که در هر ناحیه دارای کارگروه مشخص و مجمع هستند. مجامع استانی در هفت رده بهداشت و سلامت، علم و فناوری، اقتصاد، تربیت و آموزش، زنان و خانواده، مدیریت و حکمرانی فعالیت دارند و با شناسایی مشکلات راه حل هایی که توسط نخبگان بسیج و ظرفیت ادارات میسر شده ارایه می شود.

مسئول بسیج اقشار تشریح کرد: در مجامع استانی با الویت بندی مشکلات که از ۴۲ کارگروه و ۷ گروه در سطح استان جمع اوری شده است از ظرفیت نخبگان و کارشناسان بسیج استفاده شده و ظرفیت ادارات و سازمان ها با الویت بندی در جهت رفع مشکل اقدام می شود.

ملک محمدی تصریح کرد: در این اجلاسیه که طرح ها ارایه می شود برای نمونه ۳ طرح پیشنهاد شده از جمله طرح تجارت الکترونیک و نقش آن در اقتصاد، مدیریت اسکان در بحران ها مانند سیل و زلزله و دیگری نقش خانواده در تربیت و آموزش ارایه شد و در اختیار نهادها و سازمانها قرار گرفت.

وی در پایان گفت : بیشترین مشکلات و موضوعات احصا شده توسط کارگروه ها در حوزه معیشت و اقتصاد است که عمده ترین چالش امروز جامعه است و باید با نگاه علمی و کارشناسی آن را حل کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها