خبرهای داغ:
  سردار رفیعی آتانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۸۲ رزمی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: قزوین سرزمین مردان شاخص است که در آسمان شهادت ایران همچون ستارگان پرفروغ می درخشند.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۶۰
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

قزوین_به گزارش بسیج، آئین تکریم و معارفه سردار مهرداد افروزی با حضور مسئولان نظامی و استانی در محل تیپ ۸۲ سپاه استان قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم: بیان کرد: قزوینی ها در لشکر ۸نجف، سیدالشهدا،عاشورا و علی ابن ابیطالب بودند و اتفاقات مهمی را رقم زدند که جبهه های جنوب و شمال غرب خود گواهی خواهند داد و این در تاریخ کشور ثبت شده و برای نسل های آینده کوهی از افتخارات به یادگار گذاشتند.

وی گفت: قزوین دیار بزرگان و ستارگان علم و دیانت و سرزمین بزرگان جهاد و شهادت به فرزندان خویش افتخار می کند و قدردان سرمایه های خویش است.

وی افزود: هنگامی که وارد تیپ شدیم چهره نورانی شهدا را دیدیم و با حسرت به آن سیمای بهشتی تصاویر شهدا نگریستیم. جنگ تمام شد و اقدامات تیپ در قرارگاه حمزه سیدالشهدا خوش درخشیدند خصوصا سردار جنگ های نامنظم شهید جعفرخانی که نمونه بارزی از فضایل و رشادت های تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) است.امروز باید در مسیر شهدا و برای آرمان های شهدا گام برداریم زیرا چراغ های هدایت و نقشه راه ملت بزرگ ایران هستند.

سردار رفیعی آتانی در پایان عنوان کرد: سرداران عبدالله عراقی، شاهرخی، صادقی، غفاری، آبنوش، کبیری، آذربایجانی و مهرداد افروزی مایه آبرو و فخر مردم قزوین هستند که سهم بسیار بزرگی به نمایندگی از دیار مینودری برای دفاع از انقلاب و کیان اسلام داشتند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها