خبرهای داغ:
سردار بهاریان:

دلاورمردان ما متجاوزان را تنبیه کردند

همدان-جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه اسرائیل تعدادی از بهترین مستشاران ما را به شهادت رساند اما دلاورمردان ما متجاوزان را تنبیه کردند،گفت: اگر درمقابل متجاوز نایستیم تبعات بعدی را دارد.
کد خبر: ۹۵۹۱۹۹۲
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار ولی بهاریان در گردهمایی شهید «سروری راد ۲» و آئین تجلیل از منتخبین و برگزیدگان رویدادهای فرهنگی- تبلیغی بسیج استان همدان در سال ۱۴۰۲ که در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک عملیات وعده صادق اظهار کرد: مردم ما به لطف خداوند در همه عرصه‌ها، در مراسم ۲۲ بهمن، انتخابات، تجمعات مردمی و ... پیروزمندانه حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در ۷۵ سال گذشته صهیونیست‌هایی که در حال حاضر در فلسطین حضور دارند بعد از جنگ جهانی دوم در برخی نقاط جهان آواره می‌شوند، ادامه داد: بریتانیای خبیث صهیونیست‌ها را مظلوم جلوه دادند و ۵ درصد از زمین‌های فلسطین که هم از لحاظ جغرافیایی و استراتژیک موقعیت خوبی دارد برای آن‌ها خریداری کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه صهیونیست‌ها به محض اینکه ساکن آن منطقه از فلسطین شدند روز به روز به خباثت خود افزودند و تلاش کردند به هر طریقی شده فلسطینی‌ها را از سرزمین خود خارج کنند، افزود: صهیونیست‌ها روز به روز اشغالگری خود را افزایش دادند و در حال حاضر ۷۵ درصد خاک فلسطین را به صورت کامل تحت سیطره خود درآورده‌اند و یک حکومت جعلی و موقتی برای خود تشکیل دادند.

وی با بیان اینکه بخش کوچکی از فلسطین باقی مانده است که همان غزه با طول کمتر ۳۵ کیلومتر و در عرض بین 5 تا 7 با جمعیت کمتر از ۲ میلیون نفر است، تصریح کرد: افرادی که در غزه سکونت دارند افرادی هستند که به هیچ وجه نمی‌خواهند از وطن خود بگذرند و از آن خارج شوند.

* طوفان الاقصی یک عملیات بی نظیری در طول تاریخ بود

سردار بهاریان با اشاره به اینکه ساکنین غزه ابتدا با چوب و سنگ از خود دفاع می‌کردند و اسرائیلی‌ها را به ستوه آوردند، عنوان کرد: طوفان الاقصی یک عملیات بی نظیری در طول تاریخ بود و صهیونیستی‌ها این عملیات را بهانه کردند تا بتوانند اسرای خود را آزاد کنند و  تعدادی که در نوار غزه هستند را از وطن خود خارج کنند و حاکمیت خود را مستقلا اعلام کنند که به لطف خدا و همت نیروهای حماس با نیروهای اندک در گروه‌های کوچک مقاومت کردند و تمام معادلات آنها را برهم زدند.

وی مطرح کرد: در این عملیات مسلمانان یمین، لبنان و حشد الشعبی وارد کار شدند و علیه رژیم صهیونیستی که سال‌ها مردان، زنان و کودکان را به شهادت می‌رساند و کشتار بسیار وسیع انجام داده، وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق ابراز کرد: بر اساس «ماده ۵۱» منشور سازمان ملل متحد ایران حق داشت به دلیل تجاوز رژیم صهیونیستی به سرکنسولگریش در سوریه، حمله متقابل انجام دهد، چراکه هر گونه تعرض به کنسولگری هر کشور نشانه اعلام جنگ به آن کشور است.

وی با بیان اینکه اسرائیل تعدادی از بهترین مستشاران ما را در سوریه به شهادت رساند اما دلاورمردان ما متجاوزان را تنبیه کردند، عنوان کرد: کسی به دنبال جنگ نیست و اگر در مقابل متجاوز نایستیم تبعات بعدی را در پی خواهد داشت.

سردار بهاریان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیروهای مسلح به صورت مشترک با موشک‌هایی که از یادگاری‌های شهید تهرانی مقدم و توسط دانشمندان داخلی ساخته شده بود این عملیات بسیار بزرگ را علیه پایگاه‌های نظامی که علیه ما عملیات کرده بودند انجام دادند، خاطرنشان کرد: در این عملیات حتی یک نفر از مردم مناطق یهودی‌نشین آسیب ندیده‌اند که مردم ما هم از این اتفاق بسیار خرسند شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات