خبرهای داغ:

بیانیه جمعی از وکلا، کارشناسان و حقوقدانان استان همدان در حمایت از عملیات «وعده صادق»

همدان- جمعی از وکلا، کارشناسان و حقوقدانان استان همدان در پی عملیات «وعده صادق» و حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۹۱۹۹۱
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جمعی از وکلا، کارشناسان و حقوقدانان استان همدان در پی عملیات «وعده صادق» و حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

اذن الذین یقاتلون بانهم ظلمو ان الله علی نصرهم لقدیر (سوره مبارکه آیه حج۳۹)

اقدام و دفاع مشروع، مجاهدانه، عالمانه و به هنگام حافظان و مدافعان ایران اسلامی، در تنبیه سگ زنجیری استکبار جهانی، برگ زرین و نقطه عطفی از عزت و شرف  ایران عزیز و خط بطلانی، بر تمامی زورگویی‌های قدرت‌های استعماری ست.

پس از حماسه طوفان الاقصی و  راهپیمایی بی‌نظیر جهانی در روز قدس سال جاری، اینک طوفان وعده صادق، بنیان رژیم غاصب صهیونیستی و اربابان جهان‌خوارش را به لرزه درآورد، تا جهانیان با یقین کامل، به  سستی و عنکبوتی بودن خانه غاصبان و ظالمان ددمنش صهیونیسم جهانی، واقف و مطمئن شوند.

خدای را، بر نعمت بی‌بدیل مجاهدان و مدافعان شجاع ایران اسلامی، تحت زعامت و فرماندهی ،حکیمانه و عزتمندانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سپاسگزار و شاکریم.

بر دستان توانمند و شرف آفرینتان، بوسه می‌زنیم و بر رزم و پیکار عالمانه، مجاهدانه، شجاعانه، صبورانه و دفاع مشروع پیروزمندتان، می‌بالیم.

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

انتهای پیام/

ارسال نظرات