خبرهای داغ:
هیئت اندیشه ورز معاونت فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در راستای تحقق راهبرد سال و مشارکت مردمی در گشایش اقتصادی، اقدام به احصا ایده های برتر کارآفرینی می نماید.
کد خبر: ۹۵۹۱۸۸۲
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز جلسه هم اندیشی هیئت اندیشه ورز معاونت فرهنگی خانواده پاسداران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

لیلا رضایی مسوول معاونت امور خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این جلسه ضمن تبیین راهبرد سال ۱۴۰۳ بیان کرد: اهمیت مطالبات به حق رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور و مشارکت مردم در گشایش اقتصادی و افزایش تولید موضوع مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به موضوعات اقتصادی موجود و هزینه های جاری زندگی، مشکلات مختلفی در خانواده ها ایجاد شده است. از طرفی راهبردهای سال های اخیر مقام معظم رهبری با توجه به مشکلات روز جامعه، برمبنای اقتصاد و تولید بوده است.

رضایی عنوان کرد: معاونت فرهنگی خانواده با توجه به فضای موجود و حضور اقشار مختلف در این معاونت، می تواند ظرفیت خوبی جهت فضاهای اقتصادی را برای خانواده ها ایجاد نماید.

وی افزود: در همین راستا، هیئت اندیشه ورز معاونت امور فرهنگی خانواده سپاه استان متشکل از تعدادی از بانوان اثرگذار و فعال حوزه های مختلف اجتماعی ایجاد شد تا با احصا بهترین ایده های کارآفرینی و اشتغالزایی، بهترین راهکارها را جهت گشایش اقتصادی خانواده ها ارائه دهند.

مسوول معاونت امور خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: در این جلسه مقرر شد تا امینی دبیر هیئت اندیشه ورز معاونت فرهنگی خانواده با طرح پرسشنامه ای جهت احصا توانمندی های خانواده پاسداران در زمینه کار آفرینی، اشتغالزایی، سرمایه گذاری و هر نوع فعالیت در زمینه گشایش اقتصادی تهیه و آماده توزیع گردد تا با بررسی کارشناسی این پرسشنامه ها، ایده های برتر جهت اجرایی شدن معرفی شوند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها