خبرهای داغ:
دانشجوی لبنانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین؛
  دانشجوی لبنانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت:جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده است که ما پشت و پناه مستضعفین هستیم و دیشب با حمله به اسرائیل ثابت کرد که این‌ها فقط در حد شعار نیست و اهل میدان و عمل است.
کد خبر: ۹۵۹۱۶۲۳
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲

قزوین_ به گزارش بسیج، روسای دانشگاه‌های بین‌المللی امام خمینی ( ره)، پیام نور، آزاد اسلامی، جهاد دانشگاهی و هیئت همراه در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران به اسرائیل غاصب با هم دیدار و گفتگوکردند.

در این دیدار دانشجوی لبنانی در دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) به نمایندگی از دانشجویان خارجی این دانشگاه ضمن ابراز خوشحالی از حملات موشکی سپاه پاسداران اسلامی گفت: ما دیروز از ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه همزمان با حرکت پهپادها بر فراز آسمان ایران به مقصد اسرائیل لحظه شماری می‌کردیم که این پهپادها به مقصد برسند که الحمدالله فهمیدیم حداقل دو نیروگاه در اسرائیل نابود شده‌اند و این خبر خیلی شاد و مسرت بخشی برای ما بویژه مردم غزه است.

وی اظهار کرد: مردم غزه حدود ۶ ماه است که مورد تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها و همدستانش قرار گرفته‌اند و تنها منتظر یک امید هستند که به مقاومت خود ادامه دهند و امروز این نوید و امید از طرف جمهوری اسلامی ایران به آنها داده شد.

وی در پایان اظهار کرد: جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده است که ما پشت و پناه مستضعفین هستیم و دیشب با حمله به اسرائیل ثابت کرد که این‌ها فقط در حد شعار نیست و اهل میدان و عمل است.

 

انتهای پیام /۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها