خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار جامعه دانشگاهی و نخبه استان؛
سردار رفیعی آتانی گفت: موشک ها را عماد مغنیه، مجاهدان سوری، مجاهدان فلسطینی وعده داده بودند و با دعای پرمحبت ملت ایران و مسلمانان و آزادیخواهان جهان، موشک ها به مقصد رسید.
کد خبر: ۹۵۹۱۶۱۲
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز مسوولان و مدیران استان قزوین به منظور عرض تبریک حملات موشکی و پهپادی شب گذشته سپاه پاسداران به مراکز مختلف نظامی و امنیتی اسرائیل غاصب در پاسخ به جنایت های این رژیم در به شهادت رساندن سرداران ایران اسلامی با سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارها که حجت الاسلام یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ مهدی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه استان، سرهنگ ذوالقدر معاون اجرایی سپاه استان حضور داشتند، از سوی مسوولان و مدیران و همچنین دانش آموزان و جامعه دانشگاهی استان از خدمات گسترده سپاه پاسداران در حفظ امنیت کشور و نیز پاسخ قاطع به یاوه گویی ها و جنایات رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا تقدیر شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با جامعه دانشگاهی و نخبه استان بیان کرد: خدا را شاکریم که به ملت ایران این توفیق را عنایت کرد که دل مسلمانان را با رمز محمد رسول الله(ص) روشن کند که این اقدامات قاطع سپاه، برای تنبیه اسراییل غاصب بود.

وی گفت: این پاسخ قاطع در پاسخ به جنایات رژیم غاصب اسرائیل بود که با جنایات خود دل مسلمانان عالم را شکست و به ویژه برای غزه عزیز که بیش از دویست روز دنیا این جنایات را تماشا کرد و این مظلومان در شرایط سختی به سر بردند و تحمل کردند و ایستادند.

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: اهداف این عملیات به تفصیل بیان می شود اما آنچه اتفاق افتاد اراده خداوند متعال بود و به فرموده امام راحل، وقتی با هم باشیم صدایمان بلند می شود. دیشب یک دست از محور مقاومت روی ماشه بود، این دست از ایران، لبنان، یمن، سوریه، عراق و تمام کشورهای محور مقاومت بود و به اراده فولادین جبهه مقاومت باید تعداد این موشک ها و پهپادها محاسبه شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: این موشک ها را عماد مغنیه، مجاهدان سوری، مجاهدان فلسطینی وعده داده بودند و همه در کنار هم به وظیفه خود عمل کردند و با دعای پرمحبت ملت ایران و مسلمانان و آزادیخواهان جهان، موشک ها به مقصد رسید. پس از اشغال غاصبانه فلسطین توسط اسراییل، چنین پاسخی در مخیله آنها نمی گنجید اما با راهبرد جدیدی مسیر تاریخ را تغییر دادیم. 

وی افزود: آنها عادت کرده بودند که در پاسخ به تجاوزاتشان چند موشک بخورند اما تصمیم دیشب، احمق ها را شوکه کرد چرا که آسمانشان را غیرقابل نفوذ می دانستند و اینها همه یک پاسخ معدود بود و طبق گفته سرداران سپاه کشور، اگر مبدایی بر علیه ایران و جبهه مقاومت خطایی بکند پاسخی قاطع تر خواهد دید و این پاسخ فقط کف تکنولوژی های فرزندان شما بود و قطعا خطایی از سوی آنها سر بزند اهداف ما خواهند شد.

سردار رفیعی آتانی ضمن دعوت همگانی به قدردانی از نعمت ها و ظرفیت های موجود به ویژه نعمت اتحاد و در کنار یکدیگر بودن گفت: ما از سلسله شهیدان هستیم و وظیفه داریم این رسالت را به نسل امروز و آینده برسانیم. دیشب دل مظلومان غزه شاد شد، خوشحالی آنها ما را خوشحال می کند و قطعا این شادی ادامه دارد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها