خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام یوسفی گفت: در تمام بحران هایی که در کشور به وجود آمده لوکوموتیو بسیج عامل حرکت مردمی در رفع بحران ها بوده و بسیج با فرمان سپاه این اقدامات را به ثمر می نشاند. 
کد خبر: ۹۵۹۱۴۶۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم صبحگاه امروز سپاه در حضور پاسداران سپاه استان در سخنانی با محوریت راهبرد سال و فرهنگ نهادی بیان کرد: بر اساس روایات دینی، سال معنوی از ماه شوال آغاز می شود و لذا می طلبد پس از یکماه دینداری در ماه مبارک رمضان، سال معنوی را با حفظ برکاتی که از ماه مبارک رمضان به دست آوردیم آغاز نماییم.

وی گفت: در این فضای معنوی باید برخی خطاها و لغزش هایی که در طول سال دچار آن شده ایم و موجب آلودگی نفس می شود، کمرنگ گردد. در روایات آمده که اگر کسی در ماه مبارک رمضان بخشیده نشود، آمرزیده نخواهد شد مگر اینکه سال بعد به ماه رمضان وارد شود و یا به زیارت خانه خدا و صحرای عرفات مشرف شود. 

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: لذا آثار و برکات فرصتی که به مومنین داده شده تا خودسازی نمایند باید در زندگی آنها قابل مشاهده باشد و از امور غیراخلاقی همچون دروغ و غیبت، افترا و شایعه سازی و دیگر سیئات دوری نمایند. همچنین باید مراقب باشیم که همیشه در معرض تیر شیطان هستیم و لذا غفلت از شیطان و غرور عبادت باعث نشود که راه انحراف در پیش گیریم. 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: امام راحل(ره) که فرمودند؛ ممکن است عبادت ها به دلیل غرور در عبادت ما را به جهنم سوق دهد و عبادت و راز و نیازی موجب خود برتربینی شود و این یکی از دام های شیطان است. همچنان که می بینیم افرادی در مقطعی مقدس جلوه می کنند اما به یکباره فرو می ریزند چرا که دچار دام شیطان شده و در مسیر شیطان حرکت کرده است و اینگونه است که به دین و اعتقادات مردم آسیب وارد می شود. 

وی در ادامه دروغ، تهمت، شایعه پراکنی را از دیگر پیامدهای شیطان نامید و افزود: انسان از همه جهات باید مراقب اعمال خود باشد تا دچار دام شیطان نشود. گاهی سلامت اعمال انسان وقتی در معرض مسوولیت ها قرار گرفت، مشخص می شود.

حجت الاسلام یوسفی در ادامه با اشاره به راهبرد سال تصریح کرد: راهبرد امسال رهبر معظم انقلاب خطاب به همه است و ما در مجموعه سپاه نیز باید برای تحقق این راهبردها تلاش کنیم همچنان که پیش از این نیز سپاه در تحقق راهبردهای سالیان گذشته نیز بسیار موفق عمل کرده است. اما سپاه و بسیج بیش از سایر دستگاه ها می تواند این وظیفه مهم را محقق سازد چرا که سپاه و بسیج ثابت کرده اند در جلب مشارکت مردم در جایگاه برتر قرار دارند. 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه گفت: در تمام بحران هایی که در کشور به وجود آمده لوکوموتیو بسیج عامل حرکت مردمی در رفع بحران ها بوده و بسیج با فرمان سپاه این اقدامات را به ثمر می نشاند. 

حجت الاسلام یوسفی در پایان گفت: زمان هایی که با حضور مردم توفیقاتی حاصل شده چه در دوران دفاع مقدس و چه در حال حاضر، هرکجا که مردم حضور داشتند پیشرفت های بسیار خوب و برجسته ای ایجاد شده و اگر بتوانیم مردم را در این مسیر و با مطالبه گری از مسوولان هدایت کنیم قطعا می توانیم همچون سایر ماموریت ها تأیید ولی امر مسلمین را در کارنامه خود داشته باشیم. همچنان که رهبر معظم انقلاب همیشه با بیانات شفاف و گویا سپاه را تحسین کرده اند. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها