خبرهای داغ:
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: لازمه تحقق شعار سال، بنا به بیان رهبر معظم انقلاب، اراده قوی در انجام امور است و سپاه موفق ترین مدل به میدان آوردن مردم در دنیاست که از این ظرفیت بزرگ مشارکت مردمی نتیجه گرفت.
کد خبر: ۹۵۹۱۴۴۲
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم صبحگاه امروز سپاه در حضور پاسداران سپاه استان در سخنانی با محوریت راهبرد سال و فرهنگ نهادی بیان کرد: در آغاز سال جدید، پیام مقام معظم بیان شد و لذا اجرای این پیام لازم الاطاعه است و باید آن را عملیاتی نماییم. 

سپاه موفق ترین مدل استفاده از ظرفیت مردمی در دنیاست 

وی گفت: امسال شهید شاخص سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، شهید احمد اللهیاری است و تمام برنامه های سپاه بنام این سردار بزرگ برنامه ریزی و اجرا خواهد شد و لذا این شهید بزرگ، زندگینامه و خدمات وی باید معرفی شود.

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: لازمه تحقق شعار سال، بنا به بیان رهبر معظم انقلاب، اراده قوی در انجام امور است. تنبلی و ناامیدی نباید وجود داشته باشد و سرمایه ابتکار و حضور مردم باید جدی گرفته شود. سپاه موفق ترین مدل به میدان آوردن مردم در دنیاست که از این ظرفیت بزرگ مشارکت مردمی نتیجه گرفت. همچنان که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امنیتی ترین جبهه مردمی را ایجاد کرد و امروز این جبهه با چنین وسعتی ایجاد شده است.

تاکید رهبر انقلاب به مشارکت مردم در پروژه های بسیج سازندگی

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به خدمات، توانمندی ها و موفقیت های بسیج سازندگی عنوان کرد: سه نکته در خصوص بسیج سازندگی از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده که در این زمینه به استفاده از ظرفیت مردمی در اجرای پروژه های سازندگی بسیار تاکید شده است. همچنان که پروژه مجتمع آبرسانی در روستای آقابابا با کمک بسیج سازندگی ساخته شد اما مشارکت مردمی نقش مهمی در پیشبرد این پروژه داشت لذا برای به میدان آوردن ظرفیت مردم، ابتکار عمل داشته باشید.

اخلاق، فرهنگ و علم را سرلوحه امور قرار دهید 

وی افزود: نکته دیگر در فرمایشات نوروزی رهبر انقلاب، در حوزه اخلاق، فرهنگ و علم بود که نیاز به توجه ویژه دارد. همچنین پایین بودن بهره وری و اثربخش بودن برنامه ها یک معضل است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

پاسداران مظهر امید و امیدآفرینی هستند 

سردار رفیعی آتانی با اشاره به بخش دیگری از بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امید و امیدآفرینی یادآور شد: شما پاسداران مظهر امید هستید چرا که هم معارف دینی این را به ما آموخته و هم در صحنه نبرد این شما هستید که با امید پیش می روید و زیر صیقل شمشیرهاست که مجاهد به اوج می رسد.

اجرا و تحقق پیام نوروزی رهبر انقلاب لازم الاطاعه است

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه ضمن بیان مطالبات رهبر انقلاب در پیام نوروزی سال‌جاری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سه مطالبه در پیام نوروزی خود داشتند که اجرای پیام ایشان لازم الاطاعه است؛ اول برنامه ریزان با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود، امور خود را اولویت بندی کنند. دوم؛ همه صاحبنظران اندیشه ورزی کنند و زمینه استفاده از ظرفیت هیات های اندیشه ورز ایجاد شود و 

سوم؛ زمینه حضور مردم را برای اجرای برنامه ها فراهم نمایند.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب مسأله اول جهان را مسأله غزه بیان کردند اما با ظرافت و تدبیر، مسأله اول کشور را مشکل معیشت مردم و اقتصاد عنوان فرمودند و این بیانگر این پیام است که ایشان توجه بسیار دقیقی به موضوعات روز جهان و کشور دارند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: مشکل ما نابلدی در بیان پیشرفت ها و موفقیت هایمان است. سپاه استان قزوین موفقیت های برجسته ای دارد که نیاز به بیان است. یکی از جلوه های الهی در استان سفر سردار سلامی و حضور بی نظیر بسیجیان و مردم عزیز در استقبال از ایشان بود و این دیدار و حضور گسترده نیاز به بیان و برجسته سازی دارد.

اتحاد ملی، سیاست قطعی جمهوری اسلامی است

سردار رفیعی آتانی در ادامه با دعوت از همگان به اجرای اخلاقیات و دوری از دروغ و افترا گفت: در نامه امام(ره) به فرزندش سید احمد خمینی نکات اخلاقی بسیار مهمی بیان شده که توصیه می کنم مطالعه نمایید. وقتی از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام می شود وحدت ملی باید در همه جا وجود داشته باید طبق فرمایش ایشان عمل شود. چرا که اتحاد ملی، سیاست قطعی جمهوری اسلامی است و این دستور امام خامنه ای است. پرهیز از اختلاف افکنی در جامعه، بیان اخبار و پیام ها به صورت کامل و درست و دقیق بدون اعمال نظر شخصی، پرهیز از نفرت پراکنی، اهانت، آزارهای روحی با زبان و توهین و کنایه از موضوعات مهمی است که باید رعایت شود.

در پایان مراسم سرهنگ محمد چگینی بعنوان مسوول آموزش و سرهنگ محمودی  بعنوان مسوول اشراف فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) معارفه و از خدمات مسوولان پیشین این رده ها تکریم شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها