مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار گفت: اولین واحد مرغ تخم‌گذار با تولید ۴۸ هزار قطعه در روز و میانگین وزن ۳ تن در هفته در رشتخوار راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۹۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، علیمردان خزایی با اعلام خبر راه‌اندازی اولین فارم مرغ تخم‌گذار با ظرفیت ۵۰ هزار قطعه در این شهرستان اظهار کرد: این واحد مرغ تخم‌گذار با تولید ۴۸ هزار قطعه در روز و میانگین وزن ۳ تن در هفته در دوم فروردین‌ماه امسال راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری شعار سال با نام جهش تولید با مشارکت مردم در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان افزود: کارشناسان جهاد کشاورزی و واحد طیور این مجموعه همواره و از ابتدای راه‌اندازی این واحد در کنار تولیدکنندگان گرامی حضور داشته و راهنمایی‌های لازم برای راه‌اندازی این واحد را ارائه کردند.

خزایی دررابطه‌با میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این واحد تولیدی نیز بیان کرد: سرمایه‌گذاری این واحد حدود ۶۰۰ میلیارد ریال بوده و برای ۵ نفر به طور مستقیم و ۱۰ نفر غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این واجد علاوه بر تأمین تخم‌مرغ موردنیاز شهرستان شهرستان‌های هم‌جوار نیز از تولیدات این واحد تولیدی بهره‌مند می‌شوند، اعلام کرد: تخم‌مرغ تولیدی این واحد در بازارهای مشهد، تربت‌حیدریه و علی‌الخصوص شهرستان رشتخوار به فروش خواهد رسید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها