خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از خدمت رسانی 5900 جهادگر در قرارگاه جهادی نوروز 1403 در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۵۰
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی نوروز در استان سمنان گفت: کار خدمت رسانی به مردم در قالب قرارگاه جهادی نوروز از اسفند 1402 آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در قرارگاه جهادی نوروز 1403 در استان سمنان 520 گروه جهادی در قالب 5900 جهادگر به مردم خدمت رسانی انجام داده اند.

مهدی کاشفی با بیان اینکه این خدمات در قالب 13 کارگروه تخصصی به مردم ارائه شده است تصریح کرد: کارگروه های عمرانی، خدمت مومنانه، اسکان زائرین، جمع آوری کمک برای مردم سیستان و بلوچستان و مردم غزه، رسانه و اقتصاد مقاومتی از مهمترین کارگروه های ارائه خدمات می باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به اینکه به طور کلی تاکنون جهادگران استان در 2950 عرصه در قالب قرارگاه جهادی نوروزی به مردم خدمات رسانی انجام داده اند اظهار داشت: 60 مورد عرصه عمرانی، 850 عرصه خدمت مومنانه، 380 عرصه اقتصاد مقاومتی، 70 عرصه رسانه و 670 عرصه فرهنگی و معنویت افزایی از مهمترین خدمات ارائه شده تا الان می باشد.

مهدی کاشفی با بیان اینکه بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم بوده و خدمت رسانی را برای خود یک ماموریت می دانند افزود: کار خدمت رسانی به مردم در قرارگاه جهادی نوروز 1403 تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها