خبرهای داغ:
مدیرکل بهزیستی خوزستان آمادگی اداره‌ها و مجتمع‌های بهزیستی استان برای دریافت زکات فطریه را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۳۳
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مهران کریمیان با اشاره به آمادگی مراکز بهزیستی خوزستان برای دریافت زکات فطریه، گفت: با توجه به فتوای مراجع عظام تقلید، مردم مومن و روزه دار می‌توانند زکات فطریه خود را به سازمان بهزیستی پرداخت کنند تا میان معلولان و نیازمندان زیر پوشش توزیع شود.

وی افزود: به منظور سهولت پرداخت، شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴، درگاه اینترنتی www.behzisty-khz.ir و کمک از طریق موبایل با کد دستوری #۲۲۲۵۰*۶۶۵۵* برای واریز کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.

کریمیان ادامه داد: همه نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین میان نیازمندان، اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف بهزیستی در اسرع وقت توزیع خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی خوزستان اضافه کرد: در روز عید فطر، ۴۵ دستگاه کارتخوان در سطح استان فعال بوده و پایگاه‌های جمع آوری فطریه در محل ادارات و مجتمع‌های دولتی و مراکز غیردولتی بهزیستی در شهر‌های سراسر استان مستقر خواهند بود و مردم می‌توانند فطریه خود را به عوامل اداره کل بهزیستی تحویل و رسید دریافت کنند.

وی می‌گوید: همشهریان اهوازی می‌توانند فطریه و نذورات خود را به شیر خوارگاه ایتام بهزیستی خوزستان واقع در اهواز، سپیدار، بلوار فنی وحرفه‌ای، جنب تامین اجتماعی تحویل و رسید دریافت کنند.

شماره تماس‌های ۰۹۰۵۷۴۴۹۴۱۰ و ۰۹۱۶۳۵۱۸۶۵۰ آماده پاسخگویی و راهنمایی همشهریان تعیین شده است.

بر اساس اعلام دفتر حضرت آیت الله خامنه‌ای میزان فطریه قیمت گندم برای هر نفر ۶۵۰ هزار ریال و قیمت برنج برای هر نفر یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار