خبرهای داغ:

عیدی ۱۰۰۰ دست لباس و کفش به کودکان کم برخوردار خرمشهری

با حمایت بسیج سازندگی و محرومیت زدایی ناحیه خرمشهر و تلاش و پیگیری گروه‌های جهادی بسیجی حوزه های مقاومت خواهران خرمشهر یک هزار دست لباس و کفش به کودکان نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۵۵۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ همزمان با ایام الله عید سعید فطر مؤمنین و روزه دار پس از یک ماه عبودیت و بندگی در ایام عید بزرگ مسلمین، با حمایت بسیج سازندگی و محرومیت زدایی ناحیه خرمشهر و تلاش و پیگیری گروه‌های جهادی، از جمله گروه جهادی سربازان ولایت، گروه جهادی حضرت مریم "س" گروه جهادی شهیده حاجی شاه حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه ی زهرا "س" و ریحانة النبی" ص " وهمچنین مساعدت حوزه های برادران ناحیه خرمشهر بالغ بر 1000 دست کفش و لباس بین نیازمندان مناطق محروم شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار محمدلویمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در این راستا می گوید: علاوه بر این موارد، فطریه های جمع آوری شده ای که از مردم مؤمن و خداجوی خرمشهری به مناسبت عید سعید فطر تحویل عزیزان گروههای جهادی شده بود، جمعبندی و بین خانواده های ایتام و بی سرپرست و بد سرپرست و نیازمندان و محرومین مناطق کمتر برخوردار حاشیه نشین و حومه شهرستان خرمشهر تقسیم گردید.

 

لویمی در ادامه عنوان داشت:  این اقدام خداپسندانه به گونه ای برنامه ریزی شده که کرامت انسانی و اجتماعی نیازمندان محفوظ بماند.

 

وی افزود؛ برای تعدادی از این خانواده ها به صورت واریز وجه به حساب صورت گرفت و برای برخی نیز لباس، کفش و لوازم التحریر خریداری شد ونهایتاً مردم خداجوی و مؤمن و گروه‌های جهادی ما شریک شادی این خانواده های عزیز در این ایام شدند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها