خبرهای داغ:
حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی گفت: تجاوز دائمی به فلسطین ،لبنان و ترورهای دائمی و رسمی و دولتی در سراسر منطقه و جهان نمونه هایی از جنایات این رژیم است.
کد خبر: ۹۵۸۹۸۹۱
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

حمله رژیم اشغالگر به کنسولگری ایران در کشور ثالث، یک دهن کجی آشکار به قوانین بین‌المللی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی امام جمعه شهرستان آق قلا در روز قدس در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: حمله رژیم اشغالگر به کنسولگری ایران در کشور ثالث، یک دهن کجی آشکار به قوانین بین‌المللی بود و البته از این جنس دهن کجی ها و بی اعتنایی ها به قوانین بین‌المللی ،هزاران بار از این رژیم منحوس دیده شده است.

به گفته وی: یک علت عمده برای جنایاتشان بر علیه بشریت ،اعتقاد آنهاست.آنها معتقدند که همه بشریت حیواناتی در اشکال انسانند و خود نژاد برگزیده هستند. تجاوز دائمی به فلسطین ،لبنان و ترورهای دائمی و رسمی و دولتی در سراسر منطقه و جهان نمونه هایی از جنایات این رژیم است.

 حسینی خاطرنشان کرد: این رژیم به منزله سگ هاری است که اگر دندانهایش را نشکنند و یا از بین نبرند، همیشه در حال گاز گرفتن دیگران است. و به گفته امام راحل به محو و نابودی این رژیم نامشروع تاکید شده و در پیام اخیر رهبری(صادق الوعد) انقلاب، به جوابی پشیمان کننده تکیه شده است.

خطیب جمعه شهرستان آق قلا در پایان گفت:اسرائیلیان جز زبان زور و اقتدار، قدرت تشخیص زبان دیگر را ندارند و امسال با جنایات متعدد رژیم خونخوار و روشن شدن باطن خبیث آنها ،روز قدس در سراسر دنیا روزی بیاد ماندنی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار