خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شهر بسطام گفت: طوفان الاقصی هیمنه شکست ناپذیری صهیونیست‌ها را درهم شکسته‌است و اسراییل محکوم به شکست و نابودی است.
کد خبر: ۹۵۸۹۷۷۸
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

طوفان الاقصی هیمنه شکست ناپذیری صهیونیست‌ها را درهم شکستبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام سید علی رضوی نسب امام جمعه بسطام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بسطام به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر با گرامی‌داشت روز جهانی قدس آن را یادگار معمار کبیر انقلاب دانست و اظهار کرد: بیت المقدس، یکی از مقدس‌ترین مکان‌هایی است که خاستگاه بسیاری از پیامبران بزرگ الهی بوده‌است و مسجدالاقصی اولین قبله مسلمانان قبل از خانه کعبه است.
امام جمعه بسطام با محکوم کردن جنایات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در خصوص کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه که در پی آن تعدادی از مستشاران نظامی‌کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، بیان کرد: هفتاد سال گذشته مردم فلسطین گرفتار جنایت اسراییل به کمک انگلیس و آمریکا شده‌اند، اما این رژیم کودک کش دوران نابودی و زبونی را طی می‌کند.
وی ادامه داد: طوفان الاقصی هیمنه شکست ناپذیری صهیونیست‌ها را درهم شکسته‌است و اسراییل محکوم به شکست و نابودی است.
امام جمعه بسطام با انتقاد شدید از مسؤولین و متولیان در حوزه اقتصاد بیان کرد: قبل از انتخابات اسفند ۱۴۰۲، شایعاتی در خصوص بالارفتن قیمت ارز، سکه و خودرو به گوش می‌رسید که این روز‌ها به صورت سرسام آور شاهد این اتفاق هستیم.
رضوی نسب گفت: اصناف، بازاریان و مردم از این عدم مدیریت و نظارت به شدت ناراضی و گلایه‌مند هستند، آیا مسئولین امر نباید تلنگر‌های قبل انتخابات را جدی گرفته و تدابیری به جهت جلوگیری از این امر می‌اندیشدند؟
وی تصریح کرد: تلاطم و نوسان شدید در بازار ارز و سکه، عدم ثبات قیمت‌ها و تغییر روزانه آن شرایط سخت اقتصادی مردم را رقم زده‌است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها