خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی وزارت و دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور گفت: منطق حسین(ع) در جبهه حسینیان این است که ما هرگز زیربار ذلت نمی‌رویم.
کد خبر: ۹۵۸۹۷۳۳
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور در سخنرانی شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، اظهارداشت: در جبهه حق، جبهه مقاومت، نیرو‌های مقاومت، حماس، حزب‌الله و ایران اسلامی وجود دارد؛ این جبهه، جبهه حسینیان است.

وی اظهار کرد: جبهه یزید و یزیدیان می‌گویند سازش کنید تا بتوانیم در دنیا زندگی کنید، اما منطق حسین(ع) در جبهه حسینیان این است که ما هرگز زیربار ذلت نمی‌رویم. شعاری که ما و شما، مردم حزب الله، عاشقان حسینی سر می‌دهیم همان شعار «هیهات من الذله» است.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت و دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور تأکید کرد: خواهران و برادران گرامی راه پیروزی، مقاومت و ایستادگی است، راه پیروزی وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است و در این مکان مقدس حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و روز قدس این نوید و وعده را می‌دهم که قدس شریف آزاد و فلسطین پیروز می‌شود و در مسجد الاقصی حضور پیدا می‌کنیم و نماز می‌گذاریم و صبح پیروزی نزدیک است.

وی در پایان سخنان خود این دعاها را از خداوند متعال کرد که پروردگارا بحق شهیدان؛ اسلام را نصرت عنایت بفرما، پروردگارا دشمنان اسلام و قرآن را محو و نابود بگردان. پروردگارا شر اسرائیل و آمریکا را به خودشان برگردان، پروردگارا بر شوکت و عظمت ملت ایران بیفزا، پروردگارا مقام امام و شهداء را متعالی بگردان، پروردگارا خدمت‌گزاران به اسلام و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز را در پناه خودت محافظت بفرما.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها