خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور؛ افتخار میکنیم که مستشاران و سرداران ما که برای دفاع از حرم و و مردم مظلوم فلسطین به شهادت می‌رسند زیرا با همین خون ها ما به فروپاشی و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک تر می‌شویم.
کد خبر: ۹۵۸۹۷۲۳
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این روز نماد دفاع از مردم فلسطین و روزی است که همه ملتها همراه با ملت های مسلمان در صفی واحد جنایت و کودک کشی رژیم اسراییل را محکوم می کنند.

 

او با بیان اینکه لازم است همه مردم به میدان بیایند، افزود: اشغالگران اسراییلی اکنون کودک کشی و آدم کشی را در دنیای مدرن نهادینه می کنند و هر کسی با منافع شان همراهی نکند، باید زیر بمباران از بین برود.

 

سرتیپ پاسدار شاهوار‌ پور ملت فلسطین را ملتی دانست که بیرق و پرچم آزادگی را بلند کرده است و لازم است که سایر مردم در جهان نیز برای حمایت از آنان برخیزند.

 

او با محکومیت جنایات اشغالگران ادامه داد: مردم ما با حضور خود علی رغم زبان روزه جنایات اشغالگران را که مانند «خون آشام ها» در حال کشتن مردم فلسطین هستند محکوم می کنند.

 

سردار حسن شاهوار پور بیان کرد: ما افتخار میکنیم که مستشاران و سرداران ما که برای دفاع از حرم و و مردم مظلوم فلسطین به شهادت می‌رسند زیرا با همین خون ها ما به فروپاشی و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک تر می‌شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار